Noen som bor i oslo og som har termin rundt 22 april?

Konemor09

Andre møte med forumet
Hei, er ei jente på 23 år som bor i en leilighet sammen m kjærsten min. Vi har vært sammen i 4 år og venter nå vårt første barn i slutten av april. Hadde vært gøy å blitt kjent m flere som har termin da og kanskje blitt trillevenner =)

Ønsker alle en fin dag =)

Cathrine[;)]

Min msn adresse er vimsa1983@hotmail.com bare å ta kontakt =) hadde vært gøy om du hadde bodd i nærheten og var omtrent på samme alder =)

Hei Vimsa.[:)] Velkommen hit til oss. Håper du vil ha det kejkt her inne. Vi er en knakenda god jente gjeng. Er det noe du luerer på så må du bare spørre. Ingen spørsmål er for dumme

VELKOMMEN TIL OSS!!! 

Hei hei[:)] velkommen hit ja..

Hei Vimsa1983[:)] Jeg bor i også Oslo med samboer, er 26 år, og venter mitt første barn et par uker før deg (termin 7.april). Har også tenkt på at det hadde vært fint med en trillevenn........ Hvor i Oslo bor du da? Jeg bor på Lilleaker/Sollerud.

Hei og velkommen hit![:D]

Velkommen hit til oss![:D]

Hei, er ei jente på 23 år som bor i en leilighet sammen m kjærsten min. Vi har vært sammen i 4 år og venter nå vårt første barn i slutten av april. Hadde vært gøy å blitt kjent m flere som har termin da og kanskje blitt trillevenner =)

Ønsker alle en fin dag =)

Cathrine[;)]

Jeg har termin 06 april. :)

Back
Topp