Noen som bor i Moss her?

Elisabeth_N

Forelsket i forumet
Overskriften sier sitt, men jeg lurer på om det er noen som bor i Moss her og om dere trives?

Jeg og samboeren min vurderer nå å legge inn et bud på en leilighet i Moss ( bor i spydeberg nå).
Vi kjenner ingen der, så håper så klart også at noen ønsker seg flere venner? =) He he..

jeg bor i moss og jeg trives [:)]

Bodde der, koselig plass [:)]
Spesielt om våren og sommeren ... [:)]

Men liker meg mer på landet jeg da ... [;)]

Koselig at dere trives/trivdes :) Vi har sett på leilighet på Årvangen vi da, er det et greit strøk eller? =)

Jeg bor i Moss og trives. Ønsker selvfølgelig flere venner også [:)]

Nei. Men er der endel fordi gubben jobber der. Ta dere gjerne en tur og lukt på nabolaget først... ikke alle steder i Moss som er like ålreit å ha vinduet oppe på for å si det sånn.

ORIGINAL: TonjeJenta

Nei. Men er der endel fordi gubben jobber der. Ta dere gjerne en tur og lukt på nabolaget først... ikke alle steder i Moss som er like ålreit å ha vinduet oppe på for å si det sånn.

Er det ikke bare en gang i måneden de slipper ut det som gjør at det lukter? Det lukta når vi var der i dag, men når vi var i Moss i forrige uke merket vi ingenting, og da var vi nærme det strøket.

ORIGINAL: elefanthjerte

Så koselig. Vil gjerne bli kjent med deg =)

ORIGINAL: Elisabeth_N

Er det ikke bare en gang i måneden de slipper ut det som gjør at det lukter? Det lukta når vi var der i dag, men når vi var i Moss i forrige uke merket vi ingenting, og da var vi nærme det strøket.

neida.. er vel annenhver uke[:)]
Lukter værst på varme sommerdager.. man kan sikkert bli vant til det. Men det er mange plasser den lukta ikke er.
Selv hadde jeg nok valgt en annen by å bo i, men bra i Moss asså... bare sjekk ståa. Kjedelig å sitte å grille oppi den
lukta om sommern. Jeløya f.eks er herlig[:)]

ORIGINAL: Elisabeth_N

neida.. er vel annenhver uke[:)]
Lukter værst på varme sommerdager.. man kan sikkert bli vant til det. Men det er mange plasser den lukta ikke er.
Selv hadde jeg nok valgt en annen by å bo i, men bra i Moss asså... bare sjekk ståa. Kjedelig å sitte å grille oppi den
lukta om sommern. Jeløya f.eks er herlig[:)]

Vi har sett på leilighet på åvangen som vi vurderer å legge inn bud på, vet ikke helt hvordan det er med lukta der men.

Jeg er fra Åvangen-området, og kan si at man ikke kjenner spesielt til lukta der. [;)]
Det var tidligere lukta var verre, nå er den mildere, og slippes ikke like ofte. [8D]

ORIGINAL: elefanthjerte

Back
Topp