Noen som bor i Eidsvoll?

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Hvordan er det der? Er det barnevennlig? Hvordan er miljøet? Sentrum? (Hva slags butikker finnes etc) Aktiviteter for barn og familie?

Er vel stor variasjon innad i kommunen. Eller mener du Eidsvoll "sentrum"?

Bor på Eidsvoll Verk, men ikke i Eidsvoll sentrum dersom det er der du mener. Her er det helt knall i mine øyne. På Råholt er det senter med det man trenger av basics (Lindex, Cubus, Stormberg, G-sport, KID, princess, yes vi leker, jernia, kitch'n, tilbords, Nille, euro sko, Skoringen osv. Og selvfølgelig verdens beste Mix-kiosk :P (min egen)). 25 minutter med toget til Oslo, toget går to ganger i timen. Mange klubber som tilbyr fotball, håndball, basket, ski osv. Badeland er det også her.

Bor ikke langt unna iallfall ;)
Vi må selge. Har ikke plass :p Så nå må jeg gjøre research :D
Bor på Eidsvoll Verk, men ikke i Eidsvoll sentrum dersom det er der du mener. Her er det helt knall i mine øyne. På Råholt er det senter med det man trenger av basics (Lindex, Cubus, Stormberg, G-sport, KID, princess, yes vi leker, jernia, kitch'n, tilbords, Nille, euro sko, Skoringen osv. Og selvfølgelig verdens beste Mix-kiosk :P (min egen)). 25 minutter med toget til Oslo, toget går to ganger i timen. Mange klubber som tilbyr fotball, håndball, basket, ski osv. Badeland er det også her.
Høres helt fantastisk ut. Jeg skal komme innom Mix butikken om jeg er i nærheten en gang :D Får kjøpe med meg masse flax lodd også :p

Høres helt fantastisk ut. Jeg skal komme innom Mix butikken om jeg er i nærheten en gang :D Får kjøpe med meg masse flax lodd også :p
Digg med mer plass da. Jeg har jo reklamert for området vårt et par ganger da :P *angelface* he he ;)

Digg med mer plass da. Jeg har jo reklamert for området vårt et par ganger da :P *angelface* he he ;)
Ja, men der har prisene gått opp :o Så jeg må enda lenger ut fra Oslo :( :(

Ja, men der har prisene gått opp :o Så jeg må enda lenger ut fra Oslo :( :(
Har økt litt ja :o

Hadde jo vært hyggelig med dere som naboer da :D

Men dere får vel solgt leiligheten/huset der bor i nå for en god pris??

Nå fikk jeg nesten lyst til å flytte til Eidsvoll verk:-). Gubben ser seg etter jobb og håper på å få en jobb på østlandet:-). Han håper på Lillehammer området, men kanskje prøve å hinte om Eidsvoll også:-)

Nå fikk jeg nesten lyst til å flytte til Eidsvoll verk:-). Gubben ser seg etter jobb og håper på å få en jobb på østlandet:-). Han håper på Lillehammer området, men kanskje prøve å hinte om Eidsvoll også:-)
Går fint å pendle fra Eidsvoll til Lillehammer også ;) Haha.

Vi trenger en flaxlodd-millionær, så det er bare å stikke innom ;)

Nå fikk jeg nesten lyst til å flytte til Eidsvoll verk:). Gubben ser seg etter jobb og håper på å få en jobb på østlandet:). Han håper på Lillehammer området, men kanskje prøve å hinte om Eidsvoll også:)
Nei nei du må ikke flytte dit

Har økt litt ja :o

Hadde jo vært hyggelig med dere som naboer da :D

Men dere får vel solgt leiligheten/huset der bor i nå for en god pris??
Ja, den har økt, men jeg kjøpte på et "billig" område i Oslo. Har økt 700.000 siden vi kjøpte i fjor. Men siden vi vil ha større plass så blir det ikke sååå mye forskjell på salgspris på leiligheten og det vi kan by på et hus. Du må gjerne sende en finn annonse om du kommer over noe. Vi vil ha 4 soverom da.

Vi trenger en flaxlodd-millionær, så det er bare å stikke innom ;)
Haha :D Det er det som er drømmen :D

Bor i eidsvoll sentrum. Er ganske fint der. Og en del tog begge veier. De har akkurat samlet inn penger til en aktivitetspark i sentrum. Så håper de begynner snart. Men er man avhengig av butikker så burde man bo å Råholt. Er desverre litt for mye som legges ned i eidsvoll sentrum pga senteret på Råholt. Men Bjørn Dæhli er veldig glad i å bygge i sentrum så blir nok bedre etterhvert. Sentrum er med koselige gammeldagse bygninger, strandpromenade, brygger osv. Så vil man bo ved vannet så er der fint der.

Bor i eidsvoll sentrum. Er ganske fint der. Og en del tog begge veier. De har akkurat samlet inn penger til en aktivitetspark i sentrum. Så håper de begynner snart. Men er man avhengig av butikker så burde man bo å Råholt. Er desverre litt for mye som legges ned i eidsvoll sentrum pga senteret på Råholt. Men Bjørn Dæhli er veldig glad i å bygge i sentrum så blir nok bedre etterhvert. Sentrum er med koselige gammeldagse bygninger, strandpromenade, brygger osv. Så vil man bo ved vannet så er der fint der.
Takk for utfyllende svar :D

Hvordan er det med tog fra Råholt til Oslo?

Back
Topp