noen som bor i danmark her????

poca og krapylene

Elsker forumet
er det noen her som bor i danmark?[:D]

vi tenker litt på å flytte til danmark. hadde kanskje håpet det var noen i samme "båt"...hehe

har bodd i danmark... Usikker på om jeg vil flytte "hjem" igjen... all familie er jo her..[8|]

ingen???[8|]

ORIGINAL: blomsten min

har bodd i danmark... Usikker på om jeg vil flytte "hjem" igjen... all familie er jo her..[8|]

blir "familieløs" jeg og...hehehe
sambo er egentlig dansk ,og savner litt tilbake....

er du dansk?

ORIGINAL: poca og krapylene

er du dansk?

Jepp, er oppvokst i danmark og pappa er dansk. Grunnen til at jeg sier at all familie er her i norge er fordi at familien i danmark er spredd så veldig mye rundt omkring, noen i århus, kolding, odense, kallundborg, selv er jeg oppvokst i århus.[:D]
Savner litt bestevenninna mi og selve kulturen nede i århus, men så igjen er det veldig deilig å ha familie rundt seg.. Har vokst opp med kun farmor og farfar og trives mye bedre med de 60 folka her oppe[:D]..

ORIGINAL: CogJ

hvis du sniker litt på termin i juli, finner du en som bor der ( som er norsk) og en som nettopp har flyttet tilbake til norge etter å ha bodd i danmark=)

tusen takk for tips:)

ORIGINAL: poca og krapylene

er du dansk?

Jepp, er oppvokst i danmark og pappa er dansk. Grunnen til at jeg sier at all familie er her i norge er fordi at familien i danmark er spredd så veldig mye rundt omkring, noen i århus, kolding, odense, kallundborg, selv er jeg oppvokst i århus.[:D]
Savner litt bestevenninna mi og selve kulturen nede i århus, men så igjen er det veldig deilig å ha familie rundt seg.. Har vokst opp med kun farmor og farfar og trives mye bedre med de 60 folka her oppe[:D]..

jeg er helt med på hva du mener:) jeg selv bor nå 8 timer biltur unna min familie ,og sambo har ikke så mange her han heller...han har liten familie....så sånn sett er det ikke så mye som holder oss igjen ,siden det bare er en kvikk båt tur så er vi tilbake i oslo ,og det tar heller ikke lange tia å komme oss fra fredrikshavn til oslo....såååååå...jeg har virkelig lyst til dette ,og det har sambo og.....

Back
Topp