Noen som blir trøtt av sprayen?

babyT

Forumet er livet
Er stuptrøtt hver kveld i 10-tida jeg. Igår var mannen ute med noen kamerater og jeg skulle ha en koselig hjemme alene kveld, men det endte opp med at jeg sovna på sofaen kort tid etter siste spraydose kl 10. Er stuptrøtt nå også, så tror jeg skal krype til sengs. Fordelen er jo at det er lett å komme seg opp om morgenen når jeg legger meg så pass tidlig. Må også ha en middagshvil. Flere som har opplevd at de ble lettere trøtt under spraying?

Men det er jo ikke så ille å være trøtt da. Er jo bedre det enn den hodepinen jeg hadde fra spraydag 3 til 7. Hevelsen over øyet har også begynt å gi seg [:)]

Jeg hvet ikke om jeg ble trøtt pga øynene eller om det var en ekstra bivirkning med på kjøpet, men jeg har vært trøtt/sliten tiden før egguttak generelt, og jeg forbinner det med nesesprayen. Så det har forekommet at jeg tok meg en høneblund noen dager før egguttak og i sprayperioden også.

Godt det ikke bare er meg som er trøtt. Mannen min kommenterte det her om dagen. Han kom hjem fra jobb og jeg hadde sovna på sofaen med tv'n på. Han kom og satte seg ved siden av meg før han vekte meg og spurte; er du så trett du da "synarela-pusen" min (har hatt Trombonella som kallenavn tidligere, så han synes det er morsomt at synarela på en måte rimer/ligner på Trombonella). Han mener det er sprayen som gjør at jeg er så trøtt, for dette er ikke helt vanlig for meg. Bruker å kunne være opp lenge uten problem. Særlig i helgene.

ORIGINAL: ElinR

jeg var også trøtt

Ditto...

Jeg også er supertrett for tiden, det er godt vi har noe å skylde på da, jenter[;)]

Godt vi er flere. Nå har jeg akkurat våkna fra en times lur på sofaen.

Jeg kjenner også at jeg er trøtt,veldig sløv. Så jeg gleder meg til en fridag i måren. Har jobbet hele pinsen. I dag på jobb,måtte jeg bare sette meg litt. Ble så kvalm,kaldsvettet og lett hodeverk. Var visst nok så bleik i følge hun jeg jobbet med. Tror det må vær spryen,andre som har opplevt det på den måten?

Back
Topp