Noen som blir med på kjønnstest? :D

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
Kom over en morsom test på Youtube der man kun trenger to ting: urin og bakepulver. Det du gjør er å ta to teskjeer natron i et klart glass, deretter tilsetter du litt urin. Det sies at dersom det begynner å bruse skikkelig så har du en gutt i magen, dersom det ikke bruser i det heletatt så er det en jente.

Min test brusa nesten over kanten, og magefølelsen min sier jo også gutt :D Spennende!

Last edited:
Hihi den skal jeg teste ut når mini har lagt seg-to be continued:)

Haha, det er jo helt sprøtt. Fantastisk :D Jeg skal også prøve det! Bare ikke akkurat nå.

Hehe, *lete i skap og skuffer om jeg finner bakepulver!*

Var det baking soda gender test? I såfall er "baking soda" natron og ikke bakepulver :)

Det er natron i bakepulver :)

Er det? :o Alt man lærer. Ja, da går det vel sikkert greit med bakepulver også da. :) Jeg bare vet at jeg brente meg på en oppskrift en gang. :p

Er det? :o Alt man lærer. Ja, da går det vel sikkert greit med bakepulver også da. :) Jeg bare vet at jeg brente meg på en oppskrift en gang. :p

Jupp, men det er jo ikke så konsentrert som ren natron :D Men skal teste med ren natron og for sikkerhetsskyld hehe

Haha, det må prøves neste gang man skal tisse ;)
Men er det samme hvor mye urin?

Okey ! Testa ut nå med begge deler. Først natron: ingen Brusing i det hele tatt. Bakepulver: Brusa nesten over !

Hva venter jeg da ? Hehehe :)

Jeg tok den nå, og det bruste som bare det :) Magefølelsen har sagt gutt, lenge før jeg var gravid også :P hahah Blir spennnende og se den tiden vi får vite de :D

Djises,sjeldent følt meg teitere,jammen bra mannen er på jobb nå.MEN-jeg gjorde d,og tramtramtram.....d bruste over.Gjenstår å se om ca 8mnd da forhåpentligvis:)Denne testen må tas igjen av dere som vil vite kjønn på UL:)

Oii! Denne vil jeg være med på :) men trur jeg får vente til jeg kommer hjem fra ferie. Stress å finne natron her, og kanskje ikke så populært å tisse i hotellglassene :p

men det er vel kanskje en ide å bruke natron siden bakepulver bruser uannsett hva slags væske man kombinerer det med :P ta for eksempel vann i en kopp med bakepulver:P

men det er vel kanskje en ide å bruke natron siden bakepulver bruser uannsett hva slags væske man kombinerer det med :P ta for eksempel vann i en kopp med bakepulver:P

Ja, kanskje det er best å bruke ren natron :D Kan kanskje være fruktsyre i bakepulver, det tenkte ikke jeg på hehe

Back
Topp