Noen som ble avslørt i går da?

Tufso86

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Vi klarte å holde oss, mannen tok seg et par øl til maten og jeg meldte meg som sjåfør hjem:angelic: Fikk tilbudet om å bli kjørt hjem fra en annen som ikke drakk, men takket nei. Følte magen este utover kvelden, men vi satt jo mest til bords så jeg tror jeg klarte å holde det skjult selv om jeg følte noen blikk fra venninnen min:hilarious: jeg er slank fra før, så føler jeg ser det så godt selv men mannen tenkte ikke over det sa han. Så det er nok sikkert bare jeg som ser det godt ;)

Jepp :hilarious: et vennepar av oss såg det på magen. Først spørte de forsiktig om eg ville ha champis, for eg hadde sagt eg gjekk på antibiotika. Og så gliste han. Så når klokko var 12 så sa vi mannen: ho går ikkje på antibiotika. Og då svarte de i kor, nei, kunne tenka oss da. Vi sa da i sta vi lurte litt på den magen som var komt fram :hilarious::hilarious:

Jeg var på et alkoholfritt arrangement, så da var det ikke vanskelig å skjule. Hun som er fastlegen min er også en god venninne av meg, og jeg satt plutselig alene med henne utpå kvelden, så jeg fortalte det til henne, like så godt. Hun får jo raskt nok vite likevel.

Vi har kommet frem til at vi forteller om graviditeten til våre nærmeste venner, da det er en stor glede vi gjerne vil dele etter et halvår preget av mye sorg. Familiene våre får ikke vite helt ennå, for de bekymrer seg og lager fort mye styr som vi synes er slitsomt. Vi vil slappe av og glede oss en stund før de får vite!

Ingen problemer å holde det hemmelig når man ikke er ute å feirer :hilarious:

Fikk servert bobler som velkomstdrink.. vel.. skulle overnatte - så de fikk vite det :hilarious:

Ble ikke avslørt! Jeg er som regel alltid sjåfør og drikker sjeldent, så ingen reagerte på det. :) håper på å klare å holde det hemmelig en mnd til eller noe. :) men om noen spør rett ut, da klarer jeg nok ikke å lyve om det <3

Jeg drakk litt sjampis og vin, men tror svigerfar syns det er rart at jeg bare ville ha en liten skvett i glasset :hilarious:

Svigermor spurte om jeg var dårlig her en dag, da jeg hadde flata ut på sofan. Jeg sa bare at det går bra. Har vondt i ryggen, var derfor jeg la meg.

Syns egentlig det hadde vært greit å si det til dem, men samboeren vil vente, så da får vi prøve det da. Litt slitsomt når vi bor hos dem ei uke. Kan hende vi sier det til foreldra når broren og dama har dratt.

Ikke noe problem da de vet jeg vil ha brus fremfor alkohol :D

Ble ikke avslørt :) Men det var fordi vi avlyste feiringen hos venner med barn og overnatting (bare timer før vi fant ut av baby) pga syke barn.

Er dog invitert i stor (veldig kjekk) vennemiddag i februar. Før 12 uker. Usikker på om jeg drar i fare for å bli avslørt. Er noen av bygdas største sladrehanker som kommer. Ønsker å dele når vi føler for. Ikke bli avslørt.

Ble ikke avslørt :) Men det var fordi vi avlyste feiringen hos venner med barn og overnatting (bare timer før vi fant ut av baby) pga syke barn.

Er dog invitert i stor (veldig kjekk) vennemiddag i februar. Før 12 uker. Usikker på om jeg drar i fare for å bli avslørt. Er noen av bygdas største sladrehanker som kommer. Ønsker å dele når vi føler for. Ikke bli avslørt.
Skjønner godt den følelsen. Jeg var stressa for p bli avslørt i går for jeg vet hvor stor sladrehank hu ene er, og jeg er bare 5+5 og ikke delt med foreldre enda...

Vi hadde selskap hjemme. Alle som kom hadde små barn og skulle kjøre hjem. Vi pleier ikke servere alkohol før barna er i seng uansett, så det gikk fint. Feiret med fancy, dyr eplemost

Jeg skulle i selskap så mine 3 veninner fikk vite det, men dem hadde jeg uansett tenkt og fortelle det til. Skulle egentlig ha fest hos meg på lørdag, den er flyttet til min veninne og jeg blir hjemme. Så jeg måtte vel sagt noe uansett, eller skylde på omgangsyke på en av barna for avslysning av festen :angelic:

Back
Topp