nicolaisinmamma Glad i forumet 6 Des 2007 #1 Jeg fødte den 11., men blør enda. Er det noen som vet om det er vanlig? Har lest at man blør i 10-12 dager..
Jeg fødte den 11., men blør enda. Er det noen som vet om det er vanlig? Har lest at man blør i 10-12 dager..
nicolaisinmamma Glad i forumet 6 Des 2007 #2 ORIGINAL: quebec jaaaaa[:@] fødte den 8.11 og blør ennå. Har tilogmed tatt seg opp, det avtar ikke nei.[:@][:@] tatt seg opp her å og er møkka lei!![:@]
ORIGINAL: quebec jaaaaa[:@] fødte den 8.11 og blør ennå. Har tilogmed tatt seg opp, det avtar ikke nei.[:@][:@] tatt seg opp her å og er møkka lei!![:@]
U unemoren Forumet er livet 6 Des 2007 #3 man kan blø i opptil 6 uker........[:@][:@][:@] jeg er heldigvis ferdig...blødde mye lengre med elise.... noe drit det der alt vi kvinner må igjennom[:'(]
man kan blø i opptil 6 uker........[:@][:@][:@] jeg er heldigvis ferdig...blødde mye lengre med elise.... noe drit det der alt vi kvinner må igjennom[:'(]
Adia Glad i forumet 6 Des 2007 #4 Hadde ikke blødd på et par dager og trodde jeg var ferdig, så hadde vi sex i går... Ikke lurt! [&:] Kan trygt si at det tok seg opp igjen, ja!!!
Hadde ikke blødd på et par dager og trodde jeg var ferdig, så hadde vi sex i går... Ikke lurt! [&:] Kan trygt si at det tok seg opp igjen, ja!!!