Noen som begynner å komme i shoppingmodus nå som de har vært på ul?

Å nei! Noe så lite tilfredsstillende! Jeg må ha det jeg kjøper ASAP. Utrolig sjelden jeg handler noe på nett - da må det være mye å spare eller den eneste plassen jeg får det :)
Latskap heter det :P Orker ikke å dra ut å handle alltid. Og å lete etter noe, å ikke finne str er enda værre.. Uff :)

Har handlet en del av de store tingene.. Er jo så dyrt så må bare starte en plass:) har vært flink å handlet det meste på tilbud:)
rosa klær blir kjøpt etter jul.. Kanskje det er litt salg også;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har vel innsett at jeg må kjøpe ting før jeg blir for stor, og har funnet noe jeg faktisk kan bruke allerede nå!

Bestilte i går Doomoo ammepute fra Lilleprinsen.no :) Får gode rabatter gjennom tvillingforeldreforeningen, men tenkte ikke å bli medlem der før etter jul, siden det går fra år til år... Så da blir det mye mer shopping i januar! :)

Jeg kikker og kikker på nettet og i butikker, men det er en så stor jungel der ute at jeg tror jeg må gjøre det litt mer systematisk enn bare tilfwldig kikking og klikking her og der :p

Har vel allerede shoppet mer enn nødvendig, men så fantastisk gøy det er, hehe :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp