Noen som begynner å få mage?

Venter og venter På at magen skal komme. Men er bare 4+5 enda så må nok vente litt mer
 
Ser mer gravid ut enn jeg er.
6+0 idag og har nå lenge vært full av luft. Ser 4-5 mnd gravid ut. Gleder meg til "ekte" mage.
 
Jeg gleder meg skikkelig til å få mage. Nå er jeg bare oppblåst og føler meg ekkel. 8+1 i dag. Håper magen såvidt begynner å komme om noen uker. :)
 
Ingen mage her, er ikke livmoren skjuld bak skambenet nesten til uke 11-12, da?

Ingenting har dukket opp her i alle fall, magen er stor, men det er bare oppblåsthet, rimelig irriterende!
 
Syns det var vanskelig å holde inn magen i dag tidlig :arghh: 7+0
 
Himmel og hav, jeg er oppblåst i dag :wideyed: Føler både barn og kollegaer på jobb stirrer på meg :rolleyes:
 
Ikke mer mage enn den jeg hadde fra før:hilarious: håper magen ikke blir nå større enn det jeg hadde med første:happy:
 
Jaa, så sykt oppblåst!
Ser ut som jeg er 4-5 mnd gravid, spesielt på kveldstid! Godt å lese at jeg ikke er den eneste :hilarious:

Sliter allerede med å skjule magen!:oops:
Forrige gang kom magen i uke 12, og første i uke 23. Så blir bare verre og verre dette her:hilarious:
 
Jeg har vel gått opp en drøy kilo, men jeg kan ikke fatte at det skal være SÅ ubehagelig med mine gamle bukser bare pga den kiloen?! Så kan ikke skjønne annet enn at det er noe mer enn fett som har lagt seg rundt livet :p Jeg er generelt veldig øm i nedre del av magen, så det er nok også en grunn til at det er så ubehagelig med buksene mine nå. 9+3 i dag med andremann. Sist var jeg flat til uke 15-16 :p
 
Back
Topp