Noen som begynner å få mage?

87camilla

Betatt av forumet
Oktoberlykke 2019
Noen som begynner å få mage?

Magen begynner å syns og buksene trange. Masse luft. Er 5+0 i dag.

Skriv gjerne hvor langt du er på vei;)
 
Vært oppblåst i en uke og jeg ser ut som en ball på kvelden. Ca 6+1 idag.
 
Veldig oppblåst! Ser ganske gravid ut.. 4-5 mnd på vei, men om morgenen er det meste borte.
7+4 med tvillinger.
Er slank men har litt ekstra hud fra under navlen etter å bært frem stort barn.
 
Last edited:
Jeg er ekstremt oppblåst, og spesielt på ettermiddag/kveld. Magen er mye større enn normalt pga det...
 
Jeg kjenner jeg er øm og hoven i nedre del av magen. Jeg er uansett en del oppblåst i magen til vanlig, så merker ikke så stor forskjell på akkurat det. Men må stadig åpne knappen i buksa, så det er helt klart ømmere. 8+1. Sist fikk jeg ikke mage før såvidt litt i ca uke 15-16, så det blir litt spennende å se om den kommer noe kjappere denne gangen.
 
En del oppblåst, og da ser jeg veldig gravid ut,på en helt annen måte enn jeg gjorde hvis jeg var oppblåst før jeg ble gravid. Tror ikke der vises nor særlig. Har gått opp 1 kg. 5+6 i dag.
 
E har allerede bestilt mammabukser;)
Blitt veldig oppblåst allerede, og eg føler meg kvalm når buksa strammer over magen...:grumpy:

7+2:happy:
 
Jeg er kjempe oppblåst på kvelden, og det ser ut som om jeg har fått en ekstra liten kul nederst på magen, rett før jeg legger meg... :hilarious:
 
Veldig oppblåst! Magen er tydelig, og jeg greier ikke holde den inne lenger. Bor i store strikkegensere. Fikk litt sjokk i dag når utebuksa nesten var for trang over magen, den passet helt som vanlig forrige torsdag :hilarious: Nesten så jeg plutselig vurderer tidlig UL for å se om det er 1 eller 2. Dette er barn nr. 3, magen kom rundt uke 16 i første svangerskap, og rundt uke 10 i andre.

6+5 i dag.
 
En del oppblåst her også, heldigvis borte om morgenen enn så lenge :D merker at bhen strammer på kveldene også, så må ta de av.
 
Godt ikke er bare er meg da. Jeg måtte gå til innkjøp av nye truser og en mamma joggebukse i går. Så på jobb i dag har det vært behagelig.
 
Ingenting å merke her ennå, den ligger vel så langt nedenfor ennå at det ikke er noe som har kommet opp og kan synes 5+6 i dag.

Forrige gang tok det ganske lang tid før magen syntes. det skal legges til at jeg er en del overvektig, så lille har masse plass å gjemme seg på..

Jeg merket jo at magen kom og vokste seg oppover, men for andre ble den ikke synlig på en god stund, og selv etter sommerferien var det flere som ikke visste jeg var gravid.
 
Spent på når magen kommer denne gangen, er jo nr 3, så kan vel hende den kommer litt tidligere enn ved de to andre!
 
Åh, skulle ønske jeg husket når magen kom med førstemann :) Enn så lenge passer aller bukser og jeg er muligens bittelitt oppblåst på kveldstid, men jeg bruker bukser med stretch og høyt liv fra b.young så det går helt fint :)
 
Mye oppblåst. Har ofte en liten kul nederst på grunn av det. Dette er min nr 3, så er spent på når den faktiske magen kommer. Hadde en fin kul med nr 2 da jeg var 16 uker, med nr 1 kom ikke kulen før nærmere uke 18 - 20. Akkurat nå føler jeg meg bare lubben, og forsøker å skjule det med løse klær siden vi vil holde det hemmelig litt lenger. Er 6+0 i morgen:)
 
6+4 å er til tider veldig oppblåst. Ser ut som jeg er 5-6 mnd på vei på kvelden. Vurderer å gå til innkjøp av gravid bukser, blir kvalm om det strammer over.
 
Jeg er også veldig oppblåst..eller er eller annet, det synes ivertfall veldig godt. Alt nå.. så håper det bare er oppblåst så det gir seg litt:wacky: Med nr 1 fikk jeg ikke synlig mage før rundt uke 25 med nr to var det litt som nå, godt synlig frem til uke 8-9 ca, så roa magen seg og jeg fikk «vanlig gravidkul» rundt uke 15-16. Bruker store gensere/skjorter og har kjøpt et par gravidbukser :)
 
Back
Topp