Noen som begynner å få babymage?

Kun flesk her! :P Og siden magemusklene jeg hadde før jeg ble gravid har skyvt seg bort så er flekset ekstra godt framtredende. Great!

Her er det blitt synlig mage, å det bekymrer meg litt:( har byttet ut buksene med gravidbukser..
Gruver for hvordan jeg kommer til å se ut rett før fødsel.. Er ikke akkurat slank fra før heller så.

ingen ingen mage her enda.. kun veldig oppblåst.

Her er det blitt synlig mage, å det bekymrer meg litt:( har byttet ut buksene med gravidbukser..
Gruver for hvordan jeg kommer til å se ut rett før fødsel.. Er ikke akkurat slank fra før heller så.

Du kommer til å elske magen din framover. Hvis du er som meg, men litt ektra rundt magen så har du kanskje ikke gått i stramme klær før du fikk gravidmage? Det har ikke jeg. Men når gravidmagen blir stor og stram så kan du bruke stramme gensre og se fantastisk ut! :)

Og hvis du er redd for å gå opp mer enn nødvendig i svangerskapet, gjør som meg. Kutt sukker (bortsett fra lørdager) og gå tur daglig. Gå litt i oppoverbakker så du kjenner at pulsen øker litt. På den måten vil du føle deg bedre fram til fødsel og det finnes et hav av gode grunner til å trene og være aktiv (i den grad man klarer så klart) i svangerskapet. Lettere fødsler kan være en av dem :)

Du vil stråle etterhvert som magen vokser. Selv om du synes at du ser ut som et dass så synes de aller fleste at gravide kvinner stråler og er vakre. :)

Eg har fått en klar og tydelig mage ja!! :) Er jo i tillegg ganske oppblåst så mage er det nok av her :p er 11+4 i dag!!

Back
Topp