Noen som begynner å bli leie?

Her har storesøster blitt forkjøla og litt feber. Vi er helt sikre på at det kommer av at den svært høygravide mammaen i huset har kjørt aircondition ned på 18 grader kjøling de siste tre dagene men uansett passer det jo suuuper dårlig. For jeg vil jo ikke at jeg eller mann også blir forkjøla rett før fødsel. Så her blir det coronatest på mor og far (vi jobber begge i helsevesenet så lett å få testa fort) dersom snørra kommer så vi i allefall får være sammen på føden. Regner jo med at den er negativ. Så med det så ble innstillingen til mor litt annerledes; nå kan lillebror bare vente med å komme ut en stund!!
 
Verdens største irritasjon om natten er den vanvittige varmen. Når man trodde det ikke skulle bli verre så kommer myggen! Enten føle at man svetter bort med dyna på eller godta 5 nye stikk per natt :p
 
Mannen min var med på kontroll når jeg var gravid med nr1 i 2006 og der sier jordmor akkurat at jeg er gravid og ikke syk...jeg er ikke typen som lar ting stoppe meg og å være syk hjemme har altid vært veldig fjernt! jobbet 100% på småbarnsavdeling i bhg samtidig som jeg holdt på med utdanning (75% barnehagelærer) mannen kan fortsatt finne på å tulle med at jeg er gravid og ikke syk :rolleyes:

med de to første hadde jeg hyperemesis, og kasta opp flere ganger til dagen til uke 22! Også fikk jeg bekkenløsning, så jeg klarte ikke å gå, og sov ikke på natten... det er ingen sykdom; men fy fasan, jeg hadde aldri klart å gå på jobb... jeg var helt tom for energi:confused:
 
Her har storesøster blitt forkjøla og litt feber. Vi er helt sikre på at det kommer av at den svært høygravide mammaen i huset har kjørt aircondition ned på 18 grader kjøling de siste tre dagene men uansett passer det jo suuuper dårlig. For jeg vil jo ikke at jeg eller mann også blir forkjøla rett før fødsel. Så her blir det coronatest på mor og far (vi jobber begge i helsevesenet så lett å få testa fort) dersom snørra kommer så vi i allefall får være sammen på føden. Regner jo med at den er negativ. Så med det så ble innstillingen til mor litt annerledes; nå kan lillebror bare vente med å komme ut en stund!!

burde jeg også teste meg?? Jeg var jo syk for coronaen kom...
 
burde jeg også teste meg?? Jeg var jo syk for coronaen kom...
Vi tester oss kun dersom vi er forkjøla når det nærmer seg igangsettingsdato for å slippe å føde på isolat eller at partner ikke kan være med hvis han har luftveissymptomer. For med negativ resultat så kan han jo være med, og jeg slipper å føde på isolat.
 
Vi tester oss kun dersom vi er forkjøla når det nærmer seg igangsettingsdato for å slippe å føde på isolat eller at partner ikke kan være med hvis han har luftveissymptomer. For med negativ resultat så kan han jo være med, og jeg slipper å føde på isolat.

men jeg er jo forkjøla. Og har termin om 18 dager... burde jeg ringe sus og få oss testa?
 
men jeg er jo forkjøla. Og har termin om 18 dager... burde jeg ringe sus og få oss testa?
Det bestemmer du jo selv. Jeg vet ikke Åssen reglene er der du skal føde men her jeg skal føde vil kvinnen bli isolert ved luftveissymptomer frem til evt negativ prøve foreligger. Far kan heller ikke være med på fødsel her dersom han har luftveissymptomer. Derfor vi evt tester... du får høre med stedet du skal føde evt
 
30 dager til termin her. Jeg er så lei at jeg nesten går på veggen. Lite til null søvn, bekkenløsning og svangerskaps kløe. Vet ikke hvordan jeg skal holde ut den siste måneden. Jeg blir helt gal av å ha det sånn :( gal og deprimert.
 
30 dager til termin her. Jeg er så lei at jeg nesten går på veggen. Lite til null søvn, bekkenløsning og svangerskaps kløe. Vet ikke hvordan jeg skal holde ut den siste måneden. Jeg blir helt gal av å ha det sånn :( gal og deprimert.

ja, nå er det ikke moro lenger:bag: hadde det ikke sånn med de andre, men denne gangen var det tungt.. 8 dager til termin her, og ingen tegn til modning eller at fødsel nærmer seg:shifty:
 
12 dager igjen her og blir bare større og større for hver dag... endelig en dag uten intens varme.... har aldri gått mer enn 7 timer over termin så da er det lett å bli utålmodig nå
 
12 dager igjen her og blir bare større og større for hver dag... endelig en dag uten intens varme.... har aldri gått mer enn 7 timer over termin så da er det lett å bli utålmodig nå

ja, man går liksom bare og venter og venter... kjenner etter tegn, symptomer, anything som tilsier at kroppen gjør seg klar for fødsel:bored:
 
Blir ekstra utålmodig når familien stadig minner meg på at kusina mi fødte to uker før termin i mai :shifty::shifty: JADA JEG HAR FÅTT MED MEG DET, TAAAAAKK:banghead::banghead:
 
Både jeg og samboer begynner å bli veldig utolmodige.... hjelper ikke på når mamma å pappa sier at overtid må jeg bare regne med, og at det er aaaalt for tidlig for at noe skal skje... Jeg er smertelig klar over det desverre :banghead:
 
Er så klar for å føde, men det er en drøy måned igjen :wacky: Tips til å få tiden til å gå?
 
Er så klar for å føde, men det er en drøy måned igjen :wacky: Tips til å få tiden til å gå?

Jeg har små vaske prosjekter hver dag, bekkenet mitt tåler ikke så mye så greit å ha små gjøre mål hver dag :)
 
Har samme og syns det funker dritbra! Er så tilfredsstillende å stryke ut når jeg har gjort ting på lista:) og føler meg så flink:happy:


Jeg har ei liste du kan komme å krysse ut på etterhvert som du er ferdig?:hilarious::hilarious:

jeg klarer såvidt å gå, så å vaske er uaktuelt:hungover:
 
Back
Topp