Noen som begynner å bli leie?

Happymom

Forelsket i forumet
Julikulene 2020
Det er 20 dager til termin her, og denne varmen tar helt knekken på meg. Svetter som en griiis, dårlig matlyst, trøtt hele tiden, masse nedpress og vondt i tissen, og veldig vonde kynnere. Har tydeligvis innreda greit i hula mi, for ungen vil ikke ut:hilarious:

flere som er leie? *get out of my belly*
 
Det er 20 dager til termin her, og denne varmen tar helt knekken på meg. Svetter som en griiis, dårlig matlyst, trøtt hele tiden, masse nedpress og vondt i tissen, og veldig vonde kynnere. Har tydeligvis innreda greit i hula mi, for ungen vil ikke ut:hilarious:

flere som er leie? *get out of my belly*
Har også 20 dager igjen til termin i dag! Så sjukt lei av hele graviditeten og alle vondter og ubehag som den fører med seg. Vil ha premien min nå! :hilarious:

Føles også som å gå på overtid siden jeg fødte 36+1 sist, og det er jo over en uke siden :hilarious::arghh:
 
De gode dagene går det fint, da sover jeg masse. De vonde dagene så er jeg kjempe lei og vil bare bli ferdig. Selv om jeg har født før og syns det gikk bra, er jeg nervøs for smertene til ny fødsel. Så igjen, greit å vente litt til :)
 
Har også 20 dager igjen til termin i dag! Så sjukt lei av hele graviditeten og alle vondter og ubehag som den fører med seg. Vil ha premien min nå! :hilarious:

Føles også som å gå på overtid siden jeg fødte 36+1 sist, og det er jo over en uke siden :hilarious::arghh:

Same... jeg kan ikke gå noen steder uten nedpress... kan ikke sette meg på do uten at det føles som om noe blir ødelagt der nede! kan ikke føde i dag, orker ikke... men kanskje om to dager...:hilarious:
 
De gode dagene går det fint, da sover jeg masse. De vonde dagene så er jeg kjempe lei og vil bare bli ferdig. Selv om jeg har født før og syns det gikk bra, er jeg nervøs for smertene til ny fødsel. Så igjen, greit å vente litt til :)

ja, den ser jeg! Veldig spent på denne fødselen... nr 1 var jævli. Nr 2 var en drøm! Så denne kan gå begge veier, og jeg prøver å være forberedt på det verste:bag:
 
Har også 20 dager igjen til termin i dag! Så sjukt lei av hele graviditeten og alle vondter og ubehag som den fører med seg. Vil ha premien min nå! :hilarious:

Føles også som å gå på overtid siden jeg fødte 36+1 sist, og det er jo over en uke siden :hilarious::arghh:
Jeg fødte 34+1 sist, og har følt meg på overtid siden da, 36+5 i dag:p
Ble sendt rett fra 36-ukers kontrollen til sykehuset sist uke pga takykard fosterlyd, og der ble det tatt en avvikende CTG-registrering. Hu ligger høyt, men ikke fullt så høyt at det er patologisk. UL var fin. Skal tilbake på torsdag «om du ikke har født», som dem sa... det hjalp jo masse på tålmodigheten.
Så sitter jeg her da, ei uke senere med nedpress, maserier, flodhestform og beina så fulle av vann at det nærmest surkler når jeg går:sorry: er så klar som jeg får blitt nå i grunn:oops:
 
Same... jeg kan ikke gå noen steder uten nedpress... kan ikke sette meg på do uten at det føles som om noe blir ødelagt der nede! kan ikke føde i dag, orker ikke... men kanskje om to dager...:hilarious:
Sånn er det her også. Legen vil egentlig ha meg på total bedrest, men det kan vi ikke pga jobben til mannen. Jeg må hente eller levere. Men det er jo litt godt å komme seg ut også, selv om det er vondt og ubehagelig. Men hvordan jeg skal holde ut til termin / vekstkontroll som er 3 og 6 juli er et veldig godt spørsmål! Har allerede vært sykemeldt fra januar av og egentlig bare ligget på sofaen siden, nå som jeg endelig har litt energi så får jeg ikke gjort noen ting :arghh:
 
ja, den ser jeg! Veldig spent på denne fødselen... nr 1 var jævli. Nr 2 var en drøm! Så denne kan gå begge veier, og jeg prøver å være forberedt på det verste:bag:

Første fødsel var så fin, lett og kjapp. Jeg har hatt så hard modning at jeg blir redd, jeg vet jo at det blir vondere.
 
Jeg fødte 34+1 sist, og har følt meg på overtid siden da, 36+5 i dag:p
Ble sendt rett fra 36-ukers kontrollen til sykehuset sist uke pga takykard fosterlyd, og der ble det tatt en avvikende CTG-registrering. Hu ligger høyt, men ikke fullt så høyt at det er patologisk. UL var fin. Skal tilbake på torsdag «om du ikke har født», som dem sa... det hjalp jo masse på tålmodigheten.
Så sitter jeg her da, ei uke senere med nedpress, maserier, flodhestform og beina så fulle av vann at det nærmest surkler når jeg går:sorry: er så klar som jeg får blitt nå i grunn:oops:
Huff, hørtes ikke noe godt ut! Man vet liksom ikke helt hvor man skal gjøre av seg :Heartred

Her ligger baby så langt ned i bekkenet at man ikke kan måle hodeomkretsen hans. Så gikk beskjed for snart to uker siden at han egentlig bare venter på rier for å komme ut. Føler liksom alt er klart og lagt til rette for, også skjer ingenting. Så frustrerende :arghh:
 
Huff, hørtes ikke noe godt ut! Man vet liksom ikke helt hvor man skal gjøre av seg :Heartred

Her ligger baby så langt ned i bekkenet at man ikke kan måle hodeomkretsen hans. Så gikk beskjed for snart to uker siden at han egentlig bare venter på rier for å komme ut. Føler liksom alt er klart og lagt til rette for, også skjer ingenting. Så frustrerende :arghh:
I know! Var på vekst- og placentakontroll i uke 32, og allerede da hadde hun lagt seg så langt ned at de sleit med hodemålet, og hadde ikke sjans på å få tatt brukbare profilbilder:joyful: så føler jeg har gått med hodet mellom beina i en evighet allerede:p
 
Jeg har først termin 27. Juli og ble nettopp utskrevet fra sykehus for behandling av premature rier. Jeg er bittelitt lei, men mindre lei enn jeg var før sykehuset, så nå er jeg heller litt ambivalent, men mest på at ho gjerne må bli der inne til termin selv om jeg har masse plager.:bag:
Regner med at det endrer seg litt når jeg har passert uke 37!:p
 
I know! Var på vekst- og placentakontroll i uke 32, og allerede da hadde hun lagt seg så langt ned at de sleit med hodemålet, og hadde ikke sjans på å få tatt brukbare profilbilder:joyful: så føler jeg har gått med hodet mellom beina i en evighet allerede:p
Ikke sant! Håper virkelig det skjer noe her snart! Mannen pleier å avslutte dagen med å snakke med magen, og gi mageboeren utkastelsesordre fordi han trenger litt fri :p
 
Jeg har igjen 32 dager og er dritt lei. Hater varmen, har vondt i hele kroppen, tisser hver 5 min, orker ingenting, mye nedpress, stikking/vondt underlivet, trøtt og egentlif bare helt ferdig så nå orker jeg snart ikke:sorry: Men litt tidlig å føde da jeg er bare i uke 35 og med nr 1 så fødte jeg 4 dager over så vi får se om den lille holder seg like lenge i magen:p
 
Jeg er veldig lei, men jeg gruer meg litt til både fødsel og tiden etterpå, så jeg klarer å vente litt til:p Er så sliten, tung og har mye vondter, så jeg gleder meg til å bli ferdig med det. Men etter fødsel har jeg en 1,5-åring å ta vare på (regner med å få god hjelp til det, men..) og jeg bekymrer meg litt for søvnen til hele familien etter fødselen:hilarious:

Jeg har 12 dager igjen til termin, men regner med å gå langt over tiden. Blir nok litt stresset hvis fødselen starter av seg selv denne gangen:p Er ikke ferdig å pakke fødebagen engang!:p
 
Jeg må innrømme at jeg begynner å bli kjempelei, syns det er tungt nå. Har 30 dager til termin, å kjenner at det er dårlig med plass igjen i magen. Usikker på hvordan det blir å gå fremover :hilarious:
 
Er mest lei av jobben, eigentleg. Føler at eg er skikkelig ukonsentrert og berre tenker på andre ting. I tillegg søv eg veldig dårleg innimellom. Har fortsatt 2,5 veker igjen til permisjonsstart, men tenker at permisjonen kan ikkje kome fort nok!
 
Gleder meg til å føde så jeg får mer energi til 1,5 åringen og 2,5 åringen min + antakelig bedre søvnkvalitet (mellom amminga). Og gleder meg sånn til å møte barnet 37+0 nå så kan jo gå noen uker til
 
Jeg er så møkk drittlei at jeg har ikke ord!
Svetter som en gris, MASSE vann i kroppen, bekkensmerter herfra til helvete og kort lunte. 28 dager til termin (27 når jeg våkner i morgen!!❤️) og håper inderlig jeg hvertfall ikke går over tia! Men har en dårlig følelse :hilarious:
 
Back
Topp