Noen som bare gir mme?

#MamaBird

Betatt av forumet
Er det noen som bare gir mme? Og hvorfor? Og til dere som ammer hvordan føler dere det går? Jeg ammer og gir mme, men føler bare eet er kaos og at det har vært sånn fra starten. Håpløst. Motiverte meg hele tiden med at det kanskje blir lettere etter hvert. Men det har det ikke blitt.

Jeg fikk fødselsdepresjon og mista melka.. Prøvde alt, men har så og si gitt opp nå..:(

Sent from my iPhone using BV Forum

Lillegutt får mme. Han vil ikke ta pupp i det hele tatt, så etter å ha prøvd i flere uker å legge han til hver gang han ville ha mat så har jeg rett og slett gitt opp. Når man skal sjonglere det å prøve å amme, gi flaske og pumpe i tillegg til å ha 2 barn til så sa det stopp og melka forsvant i stresset. De to eldste er mme-barn de også..

Jeg fikk fødselsdepresjon og mista melka.. Prøvde alt, men har så og si gitt opp nå..:(

Men har liksom hørt at man ikke "kan" miste melka?! Men jeg tror jeg har samme som deg, altså det bare blir mindre og klarer ikke å få noe mer. Syns det er utrolig frustrerende og trist.

Lillegutt får mme. Han vil ikke ta pupp i det hele tatt, så etter å ha prøvd i flere uker å legge han til hver gang han ville ha mat så har jeg rett og slett gitt opp. Når man skal sjonglere det å prøve å amme, gi flaske og pumpe i tillegg til å ha 2 barn til så sa det stopp og melka forsvant i stresset. De to eldste er mme-barn de også..

Virker som du har gjort mye for å få det til da, synes det er imponerende :) min har tatt pupp og flaske fra starten, men nå gir han opp så lett under amming for det kommer så lite. Og det blir ikke noe mer heller...

Jeg nåtte gi mme i tillegg tre ganger om dagen i begynnelsen da hun var for tidlig født, noe som førte til at hun sovnet fort ved puppen for hun ble sliten! Mn lille ble så hard i magen at jeg slutta med det! Så da pumpa heg heller å ga henne det som ekstra etr hvert måltid! Å nå girjeg bare pupp og frøkna legger på seg som bare juling! Så her går det bra!

Fra BV -appen

Trist å høre at ammingen ikke funker, når man virkelig har lyst å få det til. I begynnelsen her måtte hun få mme i tillegg, fordi hun var for tidlig født. Men hun tok puppen ganske bra, og da vi kom hjem fra klinikken begynte jeg å fullamme. Det går fortsatt strålende! Bortsett fra når det er økedøgn! Da føler jeg at jeg ikke har nok mat til henne.. :p

Gir å bare mme, frøken tar pupp greit med ble aldri mett og var konstant misfornøyd :( noe som forandret seg da hun fikk mme. Syns det er utrolig sårt;( brøvde lenge å pumpe meg for å gi henne. Men det ble bare mindre og mindre! Føler jeg har svikta henne å går med en konstant følelse av " har jeg virkelig prøvd hardt nok"! ;(

Virker som du har gjort mye for å få det til da, synes det er imponerende :) min har tatt pupp og flaske fra starten, men nå gir han opp så lett under amming for det kommer så lite. Og det blir ikke noe mer heller...

Det gjorde eldste hos meg også og da endte jeg opp med bare mme til slutt.

Gir å bare mme, frøken tar pupp greit med ble aldri mett og var konstant misfornøyd :( noe som forandret seg da hun fikk mme. Syns det er utrolig sårt;( brøvde lenge å pumpe meg for å gi henne. Men det ble bare mindre og mindre! Føler jeg har svikta henne å går med en konstant følelse av " har jeg virkelig prøvd hardt nok"! ;(

Det høres omtrent ut som det samme. Ble bare mating hele tiden og mye frustrasjon
..

Du er ikke aleine om å sitte med den følelsen. Tror det er ganske normalt, jeg har hatt den følelsen alle tre gangene :-/ trøster meg med tanken at det blir like herlige barn av de som bare får mme også :-)

Du er ikke aleine om å sitte med den følelsen. Tror det er ganske normalt, jeg har hatt den følelsen alle tre gangene :-/ trøster meg med tanken at det blir like herlige barn av de som bare får mme også :-)
Jo vet det, å hun er jo myyyye mer fornøyd nå, but still:/

Back
Topp