Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ammer ennå minste på 2 år. Håper å få slutte snart, trenger sårt å få noen måneders pause før spiren kommer, ammet så og si sammenhengende i snart 6 år. Koselig men puppene trenger en pause. Spørs om minsten er like enig
Var planen her også men så gikk nå ukene og månedene og plutselig ble hun 2 år. Nå finner hun frem puppen selv og freser helst om hun ikke fårWow, jeg bøyer meg i støvet! 1 år per unge er nok max for meg...
Var planen her også men så gikk nå ukene og månedene og plutselig ble hun 2 år. Nå finner hun frem puppen selv og freser helst om hun ikke får
Sniker fra juni, ammer enda gutten på 2,5 år. Ganske ubehagelig i starten pga ømme brystvorter men bedre nå. Forespørsel gikk og betraktelig opp en periode men har heldigvis begynt å stabiliserer seg igjen vet ikke om det var fordi han likte den nye smaken eller fordi han prøvde å stimulere for å øke produksjonen.
Nesten to år er knallbra!Jeg måtte dessverre avslutte ammingen for å få eggløsning! Men jeg er veldig glad for at vi kunne amme nesten to år
Jeg slutta for to dager siden å amme datteren min på 1 år da var det bare en liten sup før leggetid igjen. Jeg har lyst til å starte med «blanke ark» med kroppen til den nye babyen kommer, men herregud så trist det er å avslutte. Mest for meg da, jeg tror hun blir å takle det veldig bra