Noen som ammer tidligere barn enda?

KoalaD

Flørter med forumet
Novemberbarna 19
Fler med barn som dere fremdeler ammer?

Jeg har ei jente på året som fremdeles er puppegal. Amminga er litt vondere these days, da puppene er litt ømme! Men, tipper ikke amminga blir lagt på hylla her enda på en stund.

Fler som ammer?

Haha, dårlig tittel ser jeg nå:banghead::D

Ja, ammer frøkna som blir 2 i mars! Heldigvis ikke noe ubehag knyttet til det enda :joyful:

Jeg ammer mini på 6 måneder. Merker at melken virker å smake litt annerledes for han er brått litt mer skeptisk og «frustrert» ved puppen. Håper på at han venjer seg eller at det går over :/

Sniker fra juni, ammer enda gutten på 2,5 år. Ganske ubehagelig i starten pga ømme brystvorter men bedre nå. Forespørsel gikk og betraktelig opp en periode men har heldigvis begynt å stabiliserer seg igjen :hilarious: vet ikke om det var fordi han likte den nye smaken eller fordi han prøvde å stimulere for å øke produksjonen.

Ammer en ettåring, etterspørselen gikk opp veldig når jeg ble gravid, så prøver å trappe ned til litt roligere ammetempo.
Ingen planer om å kutte ut amming med det første, ender vel med å tandemamme.

Det er ikke noe problem mtp ømhet, annet enn at jeg er sartere for melkespreng og plutselig lekker igjen.

Jeg måtte dessverre avslutte ammingen for å få eggløsning! Men jeg er veldig glad for at vi kunne amme nesten to år:Heartred

Ammer ungen på 2,5 morgen og kveld, ser ikke ut som det tar slutt med det første. Er ikke så øm heldigvis, men blir fortere sår hvis hun holder på lenge o_O

Spent på om det blir tandemamming :)

Jeg slutta for to dager siden å amme datteren min på 1 år:woot: da var det bare en liten sup før leggetid igjen. Jeg har lyst til å starte med «blanke ark» med kroppen til den nye babyen kommer, men herregud så trist det er å avslutte. Mest for meg da, jeg tror hun blir å takle det veldig bra:)

Ammer ennå minste på 2 år. Håper å få slutte snart, trenger sårt å få noen måneders pause før spiren kommer, ammet så og si sammenhengende i snart 6 år. Koselig men puppene trenger en pause. Spørs om minsten er like enig

Ammer ennå minste på 2 år. Håper å få slutte snart, trenger sårt å få noen måneders pause før spiren kommer, ammet så og si sammenhengende i snart 6 år. Koselig men puppene trenger en pause. Spørs om minsten er like enig

Wow, jeg bøyer meg i støvet! 1 år per unge er nok max for meg...

Var planen her også men så gikk nå ukene og månedene og plutselig ble hun 2 år. Nå finner hun frem puppen selv og freser helst om hun ikke får

Ja jeg har hørt fra flere at det er vanskelig å slutte når de blir så store og har sterk vilje. Lykke til da, kan jo hende det ordner seg fint :)

Sniker, ammer fortsatt snart to år, så blir vel nesten 4 år sammenhengende amming eller noe Sånn. Men venter sannsynligvis siste så det går over en gang

Sniker fra juni, ammer enda gutten på 2,5 år. Ganske ubehagelig i starten pga ømme brystvorter men bedre nå. Forespørsel gikk og betraktelig opp en periode men har heldigvis begynt å stabiliserer seg igjen :hilarious: vet ikke om det var fordi han likte den nye smaken eller fordi han prøvde å stimulere for å øke produksjonen.

Haha! Litt vondt her og jaaaa, men blir vel bedre Så koselig at det er fler ammere her!

Jeg slutta for to dager siden å amme datteren min på 1 år:woot: da var det bare en liten sup før leggetid igjen. Jeg har lyst til å starte med «blanke ark» med kroppen til den nye babyen kommer, men herregud så trist det er å avslutte. Mest for meg da, jeg tror hun blir å takle det veldig bra:)

Jeg tror ikke det er nubbsjans å slutte for mi enda, hun er totalt puppegal

Back
Topp