Noen som ammer enda?

supermom

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Ammer fremdeles lillegutt, han ble 1 år 3 Mai men kjenner jeg føler meg veldig ferdig med dette nå :) Hvordan kan jeg avvenne han for puppen? Ammer 1-2 ganger på dagtid og maaange ganger om natten, dette er veldig slitsomt for alle da han vekker hele huset om han ikke får pupp men tutten istedefor så det ender opp med pupp uansett, veldig sliten av lite søvn er jeg også :hilarious:
 
Jeg ammer fremdeles, hun ble 1 år 13. mai. Ammer kun på dagtid, sluttet med nattamming rundt 11 mnd for da våknet hun mye og ville bare ha pupp. Søvnen ble bedre for alle når vi sluttet ;) men hun elsker pupp så kommer nok til å fortsette med amming en liten stund til selv om jeg begynner å føle meg ferdig selv;)
 
Jeg ammer fremdeles, hun ble 1 år 13. mai. Ammer kun på dagtid, sluttet med nattamming rundt 11 mnd for da våknet hun mye og ville bare ha pupp. Søvnen ble bedre for alle når vi sluttet ;) men hun elsker pupp så kommer nok til å fortsette med amming en liten stund til selv om jeg begynner å føle meg ferdig selv;)

Da burde jeg slutte med nattammingen først tenker jeg :) Elsker puppen han her også :hilarious:
 
Eg ammer framleis 1-2 gongar om dagen. Føler me eigentlig er ferdig med det, men så går no dagane:hilarious: Nattamminga slutta me med når han var 8 månader. Han blei 1 år i slutten av mai.

Eg tenker du må berre “ta kampen” å slutte med nattamminga fyrst om du tenker å slutte. Hos meg gjekk det overraskande bra.
 
Last edited:
Ammer kveld og natt. Får ikke til å slutte selv om jeg er sykt lei :p
 
Jeg ammer enda, og koser meg med det! <3 okei.. litt lei av og til da.. men ønsker å amme en god stund til.
 
Ammeslutt i sommer, savner det.
 
Ammer fortsatt! Han er snart 19 mnd. Ammer dag og natt. Natt for athan skal sovne igjen. Siden det funker så fint!
Morgenpupp, ettermiddagspupp og kveldspupp.
Koser oss med amming, begge to :)
 
Back
Topp