Noen som ammer enda??

Venter_på_3de_spire

Forumet er livet
Ja, overskriften sier sitt...

Vi ammer! Masse... Blir litt mobba; klarer ikke å se helt hvordan vi skal slutte[;)] Har hele tiden hatt som mål å amme til han er ett år, og det er noen få dager til[:)]

ORIGINAL: Bamsejente

Vi ammer! Masse... Blir litt mobba; klarer ikke å se helt hvordan vi skal slutte[;)] Har hele tiden hatt som mål å amme til han er ett år, og det er noen få dager til[:)]

Her er det tidlig morgen, ettermiddag, kveld og natt[:-]
ELSKER PUPP!!!

Har 1/2t ammefri fra jobb, så jeg går tidligere på ettermiddagen.
Sjefen lurte på hvor lenge jeg ønsket det..
Får hun bestemme selv så blir det vel til hun starter på skolen sa jeg da[8D]

Tok nettopp slutta, er egentlig en 2 måneder siden.. Hun slutta av seg selv, og vips! En unge som sover 10 ganger bedre om natten og av og til sover heeele natten igjennom! Deeeelig, ubeskrivelig godt[:D]

Hun slutta selv da hun var 7 mnd. Alt annet var mer spennende enn pupp[;)]

Har ikke ammet siden Elias var 2 måneder.. Så er en stund siden kan du si [:)]

Måtte slutte pga medisiner da hun var neste 7 mnd[:(]

Ammer før varje lur, og oændligt mye på natta... Men han begynner å sove bedre på natta nu, så det er ikke like illa som før to uker siden.

Ja, 3-4 ganger i døgnet fortsatt...

Nei, slutta når han var 10 mnd...og det føltes bedre enn jeg trodde...men rart i starten [:)]

Ja ammer litt enda. Men som oftest bare kveld. Inni mellom før kvil[:)]  Tenkte prøve å slutte snart, men syns det er vanskelig, for er liksom eneste kosen frøkna har.. Tutt eller kosedyr er liksom ikkje snakk om..[8|] men finner vel ut av det! Best å gjer det når sambo er heime frå jobb, slik at han kan ta ho meir når me sluttar heilt[:)]

ORIGINAL: ninni82

Hun slutta selv da hun var 7 mnd. Alt annet var mer spennende enn pupp[;)]

Sånn var det med gutten vår og! Og mor var lykkelig for det..[8D]

Ammer han før leggetid, kveldkosen det liksom [:)] Men har lest at melka får en annen smak når mamman blir 4 mnd på vei, så kanskje han avvenner seg selv da, hvis ikke så vurderer jeg ammestopp, må ha litt ammefri før neste baby kommer... [:)]

Ammer fortsatt 1-2 ganger om dagen. Om morgenen (han våkner tidlig) og som regel også en gang om ettermiddag eller kvelden. Må vel trappe ned helt snart, han er ikke alltid så interessert mer. [:)]

Jepp, nå er jeg ferdig med ammingen[:D] Slutta helt for ei uke siden

ORIGINAL: *SusieQ*

Ammer han før leggetid, kveldkosen det liksom [:)] Men har lest at melka får en annen smak når mamman blir 4 mnd på vei, så kanskje han avvenner seg selv da, hvis ikke så vurderer jeg ammestopp, må ha litt ammefri før neste baby kommer... [:)]

Trodde det var farlig for fosteret å amme når man var gravid jeg? Jeg ammer fortsatt morgen, middag, kveld og natt! Men han sover litt og litt bedre om natta nå da. Aner egentlig ikke helt hvordan og ikke minst når jeg skal slutte!

Samme her![:)]
ORIGINAL: Cizza03

Nei, slutta når han var 10 mnd...og det føltes bedre enn jeg trodde...men rart i starten [:)]

Ammar fortsatt ganske masse. Morgen, ettermiddag og kveld, og av og til ein gong ila natta.

Har ammefri frå jobb (2 t om dagen), og det er deilig å kunne ha snupp litt kortare dagar i barnehagen!

Back
Topp