Noen som allerede har navn?

Mammaen til J <3

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Det er jo enda meget tidlig, men noen har barn før og har kanskje derfor allerede noen navn i tankene. Andre har kanskje hatt navn klart "hele livet".

Har dere navn klart til mini i magen? :)

Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3

Navnet til storesøster var klart før vi i det hele tatt snakket seriøst om å få barn. Denne gangen vet vi ikke. Samboeren min har forelsket seg i et guttenavn, men jeg er ikke helt med enda:)

Navnet til storesøster var klart før vi i det hele tatt snakket seriøst om å få barn. Denne gangen vet vi ikke. Samboeren min har forelsket seg i et guttenavn, men jeg er ikke helt med enda:)
Trodde det skulle være supervanskelig å finne navn til vesla, men da vi først fant navn var det bestemt. Ca halvveis i svangerskapet. Vi har samme greia her. Sambo vil kalle opp etter bestefaren og oldefaren, som het det samme.. Jeg har vel egentlig lovet han at vi kan bruke det som et av navnene (babyen får 2 navn) hvis det blir gutt.. Men det er et veldig vanlig navn, så må finne et ikke sååå vanlig andrenavn :)

Jente født 24.02.2011 <3

Jeg er også litt som deg at jeg liker ikke at navnet er alt for vanlig. Men det skal ikke være alt for spesielt heller (selvom mellomnavnet til jenta mi er ganskr uvanlig, i hvert fall her i norge)
Navnet samboeren min vil ha er i hvert fall ikke vanlig, men ikke sånn at folk får hakeslepp heldigvis! Det hadde jeg aldri gått med på:p

btw.... det er 16 dager imellom jentene våres, og navnet til jenta mi begynner også på j! lurer på om det er samme navn:p

Får jeg spørre om hva de er? Eller vil du holde det hemmelig enda? :D

Jente født 24.02.2011 <3

Kjenner jo ikke noen her, men om jeg gjør så hyysjjjj :D

Sebastian og victoria :) senastian har vi visst siden før vi i det hele tatt fikk barn, victoria kom vi frem til for noen dager siden men alltid likt det :)

Jeg er også litt som deg at jeg liker ikke at navnet er alt for vanlig. Men det skal ikke være alt for spesielt heller (selvom mellomnavnet til jenta mi er ganskr uvanlig, i hvert fall her i norge)
Navnet samboeren min vil ha er i hvert fall ikke vanlig, men ikke sånn at folk får hakeslepp heldigvis! Det hadde jeg aldri gått med på:p

btw.... det er 16 dager imellom jentene våres, og navnet til jenta mi begynner også på j! lurer på om det er samme navn:p
Som om jeg skulle sagt det selv:) Uvanlig men ikke FOR uvanlig.

Oi så moro! Min heter Jenny :) Ikke så fryktelig uvanlig fant jeg ut, hører det jo oooooveralt nå :D Heter din da? Hvis du vil si det her da :)

Jente født 24.02.2011 <3

Oi så moro! Min heter Jenny :) Ikke så fryktelig uvanlig fant jeg ut, hører det jo oooooveralt nå :D Heter din da? Hvis du vil si det her da :)

Jente født 24.02.2011 <3

Jenny her også! Jenny H jenta di heter? ;)

Kjenner jo ikke noen her, men om jeg gjør så hyysjjjj :D

Sebastian og victoria :) senastian har vi visst siden før vi i det hele tatt fikk barn, victoria kom vi frem til for noen dager siden men alltid likt det :)
Det var fine navn :) Victoria heter ene niesa mi til mellomnavn, nydelig er det :)

Sambo vil bruke Kristian hvis vi får gutt. Veldig vanlig, men synes jo det er fint, bare finne et pent mellomnavn, eller et navn som går foran som ikke er for vanlig.

Jente født 24.02.2011 <3

Jente født 24.02.2011 <3

Åh! Jenny er et så himla fint navn! Har tenkt på det selv, men mannen er helt uenig! Haha.

Vi har god tid på å bestemme oss da!

Men denne gangen kan du droppe å snike i køen! Du sneik jo så mye at mars babyen ble februar baby:p
Hahaha :D Får vel satse på at jeg ikke sniker så mye i køen at jeg får januarbaby iallefall :p

Jente født 24.02.2011 <3

Back
Topp