Noen som allerede har fått tilbake mensen?

7 uker i morgen og litt blod i dag. Ammer ikke, så det er nok mensen -.-
Var ikke klar enda:sorry:
 
Her gir det seg virkelig ikke, har nå blødd i 14 dager igjen og det er 9 uker siden fødsel, men er redd det er den p staven sin skyld...
 
Her gir det seg virkelig ikke, har nå blødd i 14 dager igjen og det er 9 uker siden fødsel, men er redd det er den p staven sin skyld...

Jeg fikk cerazette for å teste om jeg tålte p-staven. Blødde i mange måneder i strekk, så det er nok den ja :p
 
Jeg fikk cerazette for å teste om jeg tålte p-staven. Blødde i mange måneder i strekk, så det er nok den ja :p
Går det noen gang over? :p Føler endelig at jeg kunne tenkt å prøve med mannen, men vil jo ikke det når det bare blør :p
 
Aner ikke :p
Jeg gadd ikke mer etter noen mnd og sluttet .
Herlig.. Jeg er virkelig spent, for dette blir jeg gal av. Men er ikke så lett, tåler ikke østrogen, pga migrene, så i verste fall må jeg sterilisere meg hvis det ikke fungerer med p stav..
 
Herlig.. Jeg er virkelig spent, for dette blir jeg gal av. Men er ikke så lett, tåler ikke østrogen, pga migrene, så i verste fall må jeg sterilisere meg hvis det ikke fungerer med p stav..

Vi bruker bare kondom :p
Jeg er ferdig med å bruke hormonpreparater og han vil ikke sterilisere seg. Så da får det bli sånn. Kjedeligere for han og mindre søl for meg :p
 
  • Liker
Reactions: KML
Vi bruker bare kondom :p
Jeg er ferdig med å bruke hormonpreparater og han vil ikke sterilisere seg. Så da får det bli sånn. Kjedeligere for han og mindre søl for meg :p
Kanskje jeg skal følge den jeg også, for jeg har ikke ønske om flere barn, men orker ikke blø i evigheter heller :p
 
Fytti.. Hadde helt glemt ut hvor kraftig mens jeg får etter fødsel. Sist gang tok det rundt ett år med veldig kraftige menstruasjoner før det begynnte å stabilisere seg -.-

Har 6ukers kontroll av meg i dag, og får jo selvfølgelig ikke tatt celleprøve pga blod. Typisk :p
Men skal spør om de kan sjekke blodprosenten mtp hvor mye blod som kommer.
 
  • Liker
Reactions: KML
Back
Topp