Noen som ønsker

Emina

Elsker forumet
en forklaring på bruk av photoshop?

Både til å redigere bilder, lage LOer og signaturer mm?

Kan godt prøve å lage en forklaring i helga som tar for seg litt elementære ting..

hadde kansje ikke vært dumt med en sånn tråd som folk kan gå inn å kikke når det er noe de lurer på?..hmmm, men jeg har en følelse av at folk spør før de i d heletatt gidder å lese i tråder!! veit ikke[8|]

ORIGINAL: Emina

en forklaring på bruk av photoshop?

Både til å redigere bilder, lage LOer og signaturer mm?

Kan godt prøve å lage en forklaring i helga som tar for seg litt elementære ting..

åja!![:)]

hadde vert heilt supert!

lasta ned prøveversjon av photoshop igår og tenkte eg skulle lage julekort..
men eg forsto jo fint lite!
va tenkt å spør her inne, men fann ut at det va så masse eg lurte på så det va sikkert ingen som gadd å
prøve å forklare meg alt[8D]

Første gang jeg skulle prøve meg i PS skulle jeg lage komfirmasjons-takkekort for lillebroren min.. skjønte INGEN ting.

Når jeg prøvde igjen litt senere (etter å ha oppdaget datascrapping) satt jeg nesten og grein fordi jeg ikke fikk til noe som helst!

Sånn ser det ut etter 5 måneder:

JA, jeg er veldig interessert. Jeg spurte her inne for ca. 1 uke siden ang. forklaring på digiscrapp, men det var lite respons.

ORIGINAL: Emina

Første gang jeg skulle prøve meg i PS skulle jeg lage komfirmasjons-takkekort for lillebroren min.. skjønte INGEN ting.

Når jeg prøvde igjen litt senere (etter å ha oppdaget datascrapping) satt jeg nesten og grein fordi jeg ikke fikk til noe som helst!

Sånn ser det ut etter 5 måneder:

De var utrolig nydelig, spesielt den første[:D]

Back
Topp