Noen som ønsker Bugaboo buffalo vogn?

karma1

Betatt av forumet
Har kjøpt meg den nemlig.... Å angrer....den er all black, svart understell, svart tekstilsett..med ekstra utstyr... Lyserosa tekstilsett, myggnettingn, Koppholder, militærgrønn Sittepute ,militærgrønn solkalesje.. Garanti osv.. Kjøpt for 2 uker siden :) alt nytt, ny pris var ca 14000 selges 12000... Oslo

Har kjøpt meg den nemlig.... Å angrer....den er all black, svart understell, svart tekstilsett..med ekstra utstyr... Lyserosa tekstilsett, myggnettingn, Koppholder, militærgrønn Sittepute ,militærgrønn solkalesje.. Garanti osv.. Kjøpt for 2 uker siden :) alt nytt, ny pris var ca 14000 selges 12000... Oslo

Har kjøpt Bugaboo selv, og ble bare nysgjerrig på hvorfor du angrer...

Ja si det.. Beslutningsvegring muligens...fikk bare for meg at jeg skulle ha en emmaljunga isteden.nå når jeg har den i hus klarer jeg ikke helt å få meg til å like utseende..

Skal også kjøpe Bugaboo Buffalo. (Men bor i Bergen...)
Hadde tenkt emmaljunga først, men har landet på at Bugaboo'en passer mye bedre til vårt behov. Kanskje ikke den vakreste vognen, men synes ikke den er stygg heller. Den er i allefall veldig praktisk og tar liten plass. Jeg kommer til å måtte løfte av bagdelen og ta med opp til leiligheten for så å lagre understellet sammenslått nede i boden i gangen. Da ble emmaljungaen litt for stor og klumpete. Vi har heller ikke så stor bagasjeromsplass i bilen, og der ville emmaljungaen tatt opp hele plassen... Mens buffaloen kan komprimeres ganske mye :)

Ja det er utseende jeg plutselig ikke liker lenger nå når jeg har fått den hjem. Har hatt emmaljunga før å var kjempefornøyd med den, skjønner rett og slett ikke hva jeg tenkte på...tihi. Vi har stasjonsvogn og mye plass så det er ikke no problem her :)

Er den pakket ut da? Mye av tilbehøret får du i allefall kanskje byttet om lappene/emballasjen fremdeles er på? Jeg elsker bugaboo vogna ❤️

Burde ikke være noe problem å få solgt den ;) Er den desidert mest populære vognen i området her og blant alle vennene mine i hvert fall :)
Så den bør gå unna igjen den!

Synes den virker så lite lun? Passer best som sommervogn liksom.. Men ja, den er utrolig poppis, så du får nok solgt!

Synes den virker så lite lun? Passer best som sommervogn liksom.. Men ja, den er utrolig poppis, så du får nok solgt!
Det har slått jeg også, særlig i sportsdelen

Back
Topp