Noen som «ser» hvor jeg har lagt gavekortet mitt?

himmelhøyt

Betatt av forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Jeg kan ikke finne det noen sted :(

Fikk gavekort på kjøpesenteret her av noen jenter til bursdagen min, på 1000,- Hatt det liggende i veska hele tiden, trodde jeg... Skulle finne det i dag, sporløst borte...

Lå i konvolutten som det kom i..., med navnet mitt på.

Lett i gangen, komodeskuffer, reklamepost osv. Vesken er endevendt!!!
Tårene renner, kvalmen er intens og jeg er skikkelig fortvilet... Husker ikke akkurat når jeg så det sist, kanskje et par uker siden...

Skulle gjerne hatt en 6. sans nå :banghead:

Så utrolig kjedelig :/ Jeg er dessverre ikke synsk, så ingen hjelp å få fra meg.

Men skal prøve å lire ut av meg noen forslag:
Sjekk papirsøppeldunken?
Eller kanskje du har tatt ut gavekortet og lagt det bak de andre kortene dine i lommeboken?
Sjekk sofasprekker
Kanskje den har glidd bak en søm i en vesken om du har en veske der dette er mulig?

Så utrolig kjedelig :/ Jeg er dessverre ikke synsk, så ingen hjelp å få fra meg.

Men skal prøve å lire ut av meg noen forslag:
Sjekk papirsøppeldunken?
Eller kanskje du har tatt ut gavekortet og lagt det bak de andre kortene dine i lommeboken?
Sjekk sofasprekker
Kanskje den har glidd bak en søm i en vesken om du har en veske der dette er mulig?

Sjekket søpla (papir kan være tømt da jeg ikke helt vet når kortet ble borte)
Lommebok er endevendt
Sofaen er sjekket
Hele vesken er sjekket sikkert 20 ganger nå

Har bare lyst til å grine...

Men tusen takk for svar :hug

Noen som kan hjelpe deg lete? Jeg blir alltid leteblind [emoji85] da hjelper det ofte at noen andre hjelper meg

Jeg har satt mann og datter på saken også ;)

Har en sånn ekkel følelse av at kanskje kortet har fått hjelp til å komme ut av veska mi :(
Gud, det kan jo være hvor som helst!

Back
Topp