Noen snille damer her? ;)

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Nå har det seg sånn at jeg og samboer absolutt ikke klarer å samarbeide når det kommer til navn!
Vi får en liten gutt, og det eneste guttenavnet vi er "enige" om er Liam, men personlig syns jeg korte navn trenger mellomnavn! Men jeg aner ikke hva som passer! Og jeg er veldig kresen.. Noen forslag? :)

Foresten kommet meg til 20 uker og halvveis idag! :D Juhuuu! Feirer med kaker :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg sliter så fælt med guttenavn selv, og jeg er og super kresen. Vi har lange etternavn så vi må finne et kort navn :-P også kommer det så Ann på hva man liker :-P har dessverre ingen gode forslag til deg, mest fordi jeg sliter med navn selv :-P haha!

Sent from my iPad using BV Forum

Sliter veldig med guttenavn vi også :( Ikke vet vi hva vi får før oul 19 mai :) jentenavnet er klart :) så jeg får dessverre ikke hjulpet..

Sendt fra min IPhone 5C :)

Har det ganske klart, både jente og guttenavnet, men vil sjekke ut mere. Faren er svensk, så vil ha et svensknavn å :-) Liam Andreas er et av forslagene vi hadde, men la bort :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Navn er vanskelig! Vi har slitt med begge guttene våre, men endte opp med korte navn på begge uten mellomnavn. Jeg synes ikke det er nødvendig med mellomnavn, da jeg helst vil folk skal bruke hele navnet når de snakker til/om barnet, og mellomnavn ofte blir utelatt. Mulig jeg er litt rar der ;)

Noen forslag fra meg:

Liam Johan
Liam Andre
Liam Emil
Liam Ivan
Liam Martin
Liam Olai
Liam Philip
Liam Kristoffer
Liam Sebastian
Liam Andreas (allerede foreslått)

Alle mellomnavn i listen min med to stavelser, synes jeg klinger best etter Liam om trykket legges på siste stavelse (f.eks JoHAN, ikke JOhan, MarTIN, ikke MARtin, om du forstår ;) ).

Sent from my iPhone using BV Forum

Last edited:
Jeg sliter så fælt med guttenavn selv, og jeg er og super kresen. Vi har lange etternavn så vi må finne et kort navn :-P også kommer det så Ann på hva man liker :-P har dessverre ingen gode forslag til deg, mest fordi jeg sliter med navn selv :-P haha!

Sent from my iPad using BV Forum
Ikke sant! Er så vanskelig, vi hadde liksom 4-5 jente navn vi likte, med mellomnavn, men siden det blir gutt så ble det utrolig vanskelig :/ Sitter med det ene guttenavnet! Men han får 2 etternavn, så holder egentlig bare med fornavn :) Lykke til med navnleting :p Jeg blir sprø! :D

Liam er et veldig fint navn:) syns det er vanskelig og putte på ekstra med et så kort og konkret navn. hm kanskje Liam Leander ?

Ikke sant! Er så vanskelig, vi hadde liksom 4-5 jente navn vi likte, med mellomnavn, men siden det blir gutt så ble det utrolig vanskelig :/ Sitter med det ene guttenavnet! Men han får 2 etternavn, så holder egentlig bare med fornavn :) Lykke til med navnleting :p Jeg blir sprø! :D

Er kjempe vanskelig! Vi hadde også flere jentenavn på lager :-P Kjenner jeg blir stressa, for liker nesten ingen navn :-P haha! Jeg tror det at det plutselig dukker opp bare, og da vet man at det er riktig :-)

Liam heter den ene englegutten min <3 elsker det navnet

Liam Aleksandee
Liam André

Og der stoppa det seg for meg :P Liam er et nydelig navn <3

-Fra appen-

Liam Daniel
Liam Christopher
Liam Philip
Liam Aleksander
Liam Johannes
Liam Kristian

Back