Noen små som ikke går?

-Lane-

Gift med forumet
jentene i juni13
Mini her i huset går ikke. Jeg stresser ikke noe med det, men "alle" andre gjør det. Nesten alle vi møter spør om han går, og når jeg svarer nei blir de helt forferdet. Kommer med gode råd og trøstende ord ala. jaja, han går vel snart han og, må øve med han, HVA?! går han ikke eeendaa.. osv. Jentene mine gikk tidlig så jeg får også høre at det er forskjell på gutter og jenter. Tidligere forklarte jeg alle at han er en rolig type og alle går jo ikke like tidlig. Det er jo faktisk helt normalt og han er foran andre barn på andre ting. Men nå er jeg lei av at alle gnager om dette.
Hvordan er det hos dere?

Mi er nå snart 17 mnd og har neeeesten fått teken på å gå nå :-) Blir mer og mer for hver dag som går syns jeg :-)

Min er 15 Mnd og han har startet først nå med å reise seg og holde seg, krabber først da han var 11 Mnd, men nå går det fort fremover men tror ikke han begynner å gå for øyeblikket nei han er rolig og avslappet hehe:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Går noen skritt bak gåvogn, og går rundt bord og mens han holder i oss men ikke uten støtte :) Storesøster gikk ikke før hun var 17 mnd, så stresser ikke med det her heller :) Han er 15 1/2 mnd nå.

Her er det motsatt. Alle sier at det må være så deilig at ho ikke går. Jeg kunne heller tenkt meg at ho gikk og kunne fått tatt igjen med broren + at jeg kunne fått avlastet skuldrene litt. Men stresser ikke med det altså. Forøvrig går hun litt, men hun krabber mer enn hun går enda. ;)

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Går ikke her heller. Reiser seg opp og går ett par skritt før han kommer på at det er skummelt og stanser. Går ved å holde i fingen så er ikke så lenge til. Stresser ikke i det hele tatt med det.

Går til fysio med han fordi han har hatt litt problemer motorisk, men hun sier at han har tatt igjen de andre som er 15 mnd.
Han går når han holder meg i fingrene, eller langs med møblene., men går ikke alene enda.

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Går med å holde seg i bordet og går med alt hun kan skyve foran seg,og når vi holder i hendene.
Men går ikke selv enda.

Lille hverken krabber eller går. Har begynt noe steder å sette seg opp på knærne. Men aldri reist seg opp. Han er fornøyd med å ake seg rundt på rompe :) Jeg stresser ikke, men alle jeg møter spør om han har begynt å gå!

Snuppa mi går heller ikke!!:) Hu er 14,5 mnd så jeg syns hun er så seint ute i forhold til mine 2 andre som gikk før de hadde fylt ett:) Men hun går rundt bord og sånn da, og når vi holder a, men er nok skummelt på egenhånd enda:)

Går ikke her heller. Reiser seg opp og går ett par skritt før han kommer på at det er skummelt og stanser. Går ved å holde i fingen så er ikke så lenge til. Stresser ikke i det hele tatt med det.
Signerer.
Akkurat samme her. Ho får sjokk når ho har gått ett par skritt og kaster seg ned igjen på alle fire :-)

Signerer.
Akkurat samme her. Ho får sjokk når ho har gått ett par skritt og kaster seg ned igjen på alle fire :-)
He he :) men , i dag så har han sluppet seg tre ganger og gått fire- fem skritt hver gang før han stanset. Det kommer seg det kommer seg :)

Jeg drømte at frøkna gikk i natt! Eller hun hoppet over å gå og gikk rett på løping. Det var veldig rart, plutselig kom hun bare løpende :eek:

Jeg drømte at frøkna gikk i natt! Eller hun hoppet over å gå og gikk rett på løping. Det var veldig rart, plutselig kom hun bare løpende :eek:
Haha akkurat det drømte jeg også forrige uke... men har ikke skjedd enda ;-)

Mi går etter nor som kan skuves foran.. men ikkr alene enda.

Haha akkurat det drømte jeg også forrige uke... men har ikke skjedd enda ;-)

Mi går etter nor som kan skuves foran.. men ikkr alene enda.

Det gjør S også. Alt som kan skyves kan brukes til å gå med. Hun liker spesielt ikea-barnestolene i bhg ;-)

Nå går han mer enn han kryper, velger å gå. Da kan jeg vel si at han går? Selv om han kryper endel også.

Back
Topp