Noen små som går?

Går ikke enda. Når vi prøver å gå med han, så bare setter han seg ned el løfter beina opp. Men reise seg opp overalt, det skal han absolutt gjøre :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Går når vi holder hender. Er nok en stund til ho går. Gleder meg litt da, dem er så nydelige når dem går ♡
 
Hun går rundt bordet og holder seg,men ikke så ivrig på å gå når jeg holder henne. Da bøyer hun knærne og vil sette seg :p
Storebror gikk da han var 1 år,men så ville han gå og bli holdt i armene fra han var 4 mnd da =-O

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Whoohooo....han har endelig skjønt det å gå bortover når jeg holder i henda hans. Ikke så lenge om gangen, men det kommer seg :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Her går hun når som helst nå. :) slipper seg flere og flere ganger pr dag, og går noen skritt mot oss. Hun blir super stolt!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Stabber rundt her :) slapp seg første gang når ho var 10 1/2 mnd, men gjekk lite..begynte igjen når ho bikka 11 mnd, og nå går ho stort sett bare...aaaav og til kryper ho om ho faller, og ikke gidd reise seg igjen :p suuper herlig!!<3
 
Åja da :) begynte å gå da han var 10 mnd, nå løper han rundt lille propellen! Kunne godt ha venta litt, han er jo så liten :p går selv på butikken(godt eg har permisjon og god tid), går ute, på lekeplass, overalt :) tryna på asfalten i tunet og fikk skrubbsår i panna, bare reiste seg opp å løp videre... Travle tider ja! :)


❤️løvemor❤️leon❤️
 
Malin tok sine første skritt alene på fredag 13.06.14. En dag før hun var et år:D Aldri vært så stolt i mitt liv:D

♡Malin♡14.06.2013♡
 
Prinsessa tok sine første skritt da hun var 8 mnd. Nå løper hun både ute og inne. Full kontroll :) <3


Tobarnsmamma i januar 2015<3
 
Nå slipper hun seg to-tre ganger om dsgen så d er nok ikke lenge før hun går ordentlig:D

♡Malin♡14.06.2013♡
 
Min lille har begynt. Men kjappere å krabbe enda, så velger mest det :) eeenn så lenge :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Mi går ikke enda... noen flere?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Mi går ikke enda... noen flere?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Mi tør ikke :p ganske sikker på at hun egentlig kan, leier henne stort sett bare med en hånd :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Mi har gått en stund. Dem siste ukene så har ho gått mere enn ho har krabba og nå krabber ho ikke lengere.
 
Last edited:
Har gått i noen uker nå:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gått en stund nå , nå er det helt slutt på krabbing :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er slutta å gå, nå løper hun, eller går på tær. Noe som ender i et møte med gulvet.

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app
 
Mi går ikke enda... noen flere?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ikke her heller. Går når ho holder seg i noe. Kommer nok etterhvert nå som d er barnehagetid. Storebroren løp etter to uker i bhg :)
 
Back
Topp