Noen små som fremdelses sover inne hos dere?

caledonia

Glad i forumet
Jeg har ikke klart å flytte vesla inn på eget rom enda... liker for godt å ha henne ved min side. Nå ska hun flytte inn på eget rom, og mammaen gruer seg veldig :(
Men tenker vi må gjøre det før hun blir for stor til å forstå at hun blir kastet ut grunnet kommende lillebror/søster.

Vi gjorde et forsøk da hun var 8 mnd, men etter 1,5 mnd uten søvn på hverken mor, far eller baby, så gav vi opp... krysser fingrene for at det går bedre denne gang.
 
Ja. Har ikke tenkt tanken på å flytte han enda. Synes det er trygt og godt med han på rommet vårt.

Vi har praktisert litt forskjellig med søstrene. Eldste fikk eget rom når hun var 2,5 (vi bodde trangt og hadde bare 1 soverom), mellomste fikk eget rom når hun var 7 mnd. Hun sov best alene og sov hele natta da.

Venter dere smått snart?
 
  • Liker
Reactions: JJ
Ja. Har ikke tenkt tanken på å flytte han enda. Synes det er trygt og godt med han på rommet vårt.

Vi har praktisert litt forskjellig med søstrene. Eldste fikk eget rom når hun var 2,5 (vi bodde trangt og hadde bare 1 soverom), mellomste fikk eget rom når hun var 7 mnd. Hun sov best alene og sov hele natta da.

Venter dere smått snart?

Har termin 1 mars, så har litt tid på oss :)
Men samboer står opp veldig tidlig, så han må liste seg rundt i mørket for å ikke vekke vesla. Så jeg skjønner at han vil flytte henne på eget rom. Kanskje jeg får flytte en madrass inn til henne og ta det fra der :)

Jeg pleier også å sitte inne hos henne til hun sovner. Trodde det var helt normalt til jeg fikk noen rare blikk i helgen :p
 
Gratulere!!
Oskar sover enda inne hos oss. Han sovner i sin egen seng, er urolig i 2-tiden, så da tar jeg han over til oss.. Har prøvd å legge han på eget rom, men bare bråk og tull.. Vi trenger all søvn vi kan få, så om han ligger inne hos oss og får sove, er det det viktigste! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
  • Liker
Reactions: JJ
Her har vi ikke mulighet til å flytte han på noe annet rom, men vi er fremdeles der at han kommer over i vår seng når han våkner på natta :p Snakket med hs om det idag og hu mente det var helt greit så lenge han sovner i egen seng når han legges for kvelden :)

Håper lille er klar for flytting på eget rom og at det går knirkefritt denne gangen :) Og gratulerer så mye med nurket i magen :)
 
Hun sover på vårt rom. Jeg orker ikke tanken på å flytte henne. Storesøster ble flyttet når hun var 4 mnd, hun sov så dårlig med oss på rommet.
 
Så morro med en kommende baby! Alle mine har flyttet tidelig ut fra vårt rom da de har sovet lett og voknet bare vi tenkte på å snu oss i senga:p så har ikke noen tips å komme med:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takker :)
Hun sover vanligvis godt natten gjennom. Men da vi flyttet hun på eget rom tidligere, så våknet hun midt på natten og holdt det gående i kanskje en time. Hun var bare rolig om jeg satt inne hos henne.
Kunne godt hatt henne inne hos oss lenge, men det fungerer ikke så bra med en liten baby i samme rom ;)

I dag har jeg ryddet klart rommet hennes. Nå skal vi bare fikse noen siste møbler, så blir det flytting.
 
Gratulerer :)
Lille har ligget på eget rom siden han var 3 mnd. Legger seg i sin seng hver kveld, men ender alltid i vår seng i løpet av natten :)

Lykke til!
 
Her ligger minsta rett vedsidenav meg i senga si. Hadde ikke blitt stort med søvn om ho lå en annen plass... Så jeg utsetter det enda litt :)
 
Flyttet på eget rom forrige uke..gikk egentlig over all forventning! :) Han våkner som regel mellom 03-06, så da henter jeg ham og legger han sammen med oss, det er så koselig! :)


Sent from my iPad using BV Fo
 
Her har vi ikke mulighet til å flytte han på noe annet rom, men vi er fremdeles der at han kommer over i vår seng når han våkner på natta :p Snakket med hs om det idag og hu mente det var helt greit så lenge han sovner i egen seng når han legges for kvelden :)

Håper lille er klar for flytting på eget rom og at det går knirkefritt denne gangen :) Og gratulerer så mye med nurket i magen :)
Samme her.
 
Har termin 1 mars, så har litt tid på oss :)
Men samboer står opp veldig tidlig, så han må liste seg rundt i mørket for å ikke vekke vesla. Så jeg skjønner at han vil flytte henne på eget rom. Kanskje jeg får flytte en madrass inn til henne og ta det fra der :)

Jeg pleier også å sitte inne hos henne til hun sovner. Trodde det var helt normalt til jeg fikk noen rare blikk i helgen :p
Jeg sitter også inne hos han til han sovner, men det tar ikke all verdens med tid her. Han får flaske melk på sengekanten også før han legger seg.
Skjønner mannen din og ønske om å flytte henne. Er det langt mellom rommene? I begynnelsen hadde vi dørene helt åpne og babycall på, selv om rommene var vegg i vegg :) Kanskje det hjelper deg?
 
Jeg sitter også inne hos han til han sovner, men det tar ikke all verdens med tid her. Han får flaske melk på sengekanten også før han legger seg.
Skjønner mannen din og ønske om å flytte henne. Er det langt mellom rommene? I begynnelsen hadde vi dørene helt åpne og babycall på, selv om rommene var vegg i vegg :) Kanskje det hjelper deg?

Hun bruker heller ikke lang tid på å sovne, så da synes jeg bare det er koselig å sitte inne hos henne :)

Rommet ligger vegg i vegg, så det er en trygghet :) Nå har jeg klart å utsette flyttinga til helgen :) overbeviste samboer om at det var veldig viktig å sette opp bokyllen hennes før hun flyttet :p
 
Jeg syns det var godt å få henne på eget rom jeg ;) flytta da hu var ca 3-4 mnd. Men det er vegg i vegg, og callen er på hele natta :p hender også hu blir liggende mellom oss. Men hu trives godt i egen seng, og på eget rom. Flytta hu mest for å få "tilbake" soverommet/sexlivet (blei helt feil for meg å ha seg da hu lå rett ved), pluss at hu begynte å bli urolig av snorkinga til gubben og vekkerklokke etc ;)
Gratulerer med en liten til forresten ♡
 
Back
Topp