Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *MissMe*
Ååååå... Så nyyyydelig!!![:D][:D]
Fikk litt julestemning!!![:D][:D]
ORIGINAL: shorty86
hehe jeg også.. men vand du skal være glad du har snøfreser du.. det har ikke vi og vi har STOR plass å måke..[:'(] her er det skyfri himmel og stor sol.. men kaldt.. = snø men det kommer vist til uka.. krysser fingrene for moderat snøfall i år[:)]
ORIGINAL: Vand
hehe jeg også.. men vand du skal være glad du har snøfreser du.. det har ikke vi og vi har STOR plass å måke..[:'(] her er det skyfri himmel og stor sol.. men kaldt.. = snø men det kommer vist til uka.. krysser fingrene for moderat snøfall i år[:)]
hvor bor du og hvor mye snø kommer?
Vi hadde ikke fres de første årene vi bodde her, men det er så ekstremt snøfall at det går faktisk ikke an å måkke manuelt! [&:]
ORIGINAL: Vand
hvor bor du og hvor mye snø kommer?
Vi hadde ikke fres de første årene vi bodde her, men det er så ekstremt snøfall at det går faktisk ikke an å måkke manuelt! [&:]
jeg bor like utenfor moss.. [;)] hvor mye eksakt det vet jeg ikke men det var j.. mye i fjor oig i for fjord.. m en jeg vet jo at dere kanskje far enda mer enn det vi får her.. vi har en bonde som kommer med traktor og freser her.. vi har ikke sjangs til å måke selv..