Noen skal ut med sparkesykkel i dag, andre

Vand

Forumet er livet
må ut med snøfres[>:]

Hahahaha - men er jo DØDS koselig da - virkelig [:D]

Men vi skal nyte dagene her hvor forsatt kan sparkesykle ute - litt på litt is her og der, men det overlver vi [8D]

ORIGINAL: KathMor

Hahahaha - men er jo DØDS koselig da - virkelig [:D]

Men vi skal nyte dagene her hvor forsatt kan sparkesykle ute - litt på litt is her og der, men det overlver vi [8D]

JA NYT!!!! [:D] Vi skal kose oss vi og i dag! [:D]

Ååå Så koselig!! Jeg vil også ha snø nå!

åååååh!!! Vand nå ble jeg så misunnelig!!! I dag skulle jeg virkelig ønsket at jeg bodde på Mo[:D]

å så koselig det så ut [:D] savner faktisk snøen litt innimellom.Men savner ikke og skrape ruta og bli iskald på hendene, våte sko osv[;)]

vi skal gå en liten tur, er ganske kaldt ute og jeg glemte og ta med vinterdressene hjem fra bhg på fredag[8|] men,men i morgen får de være masse ute i bhg.[;)]

ORIGINAL: *MissMe*

Ååååå... Så nyyyydelig!!![:D][:D]

Fikk litt julestemning!!![:D][:D]

hehe jeg også.. men vand du skal være glad du har snøfreser du.. det har ikke vi og vi har STOR plass å måke..[:'(] her er det skyfri himmel og stor sol.. men kaldt.. = snø men det kommer vist til uka.. krysser fingrene for moderat snøfall i år[:)]

ORIGINAL: shorty86

hehe jeg også.. men vand du skal være glad du har snøfreser du.. det har ikke vi og vi har STOR plass å måke..[:'(] her er det skyfri himmel og stor sol.. men kaldt.. = snø men det kommer vist til uka.. krysser fingrene for moderat snøfall i år[:)]

hvor bor du og hvor mye snø kommer?

Vi hadde ikke fres de første årene vi bodde her, men det er så ekstremt snøfall at det går faktisk ikke an å måkke manuelt! [&:]

ORIGINAL: Vand

Vi hadde ikke fres de første årene vi bodde her, men det er så ekstremt snøfall at det går faktisk ikke an å måkke manuelt! [&:]

jeg bor like utenfor moss.. [;)] hvor mye eksakt det vet jeg ikke men det var j.. mye i fjor oig i for fjord.. m en jeg vet jo at dere kanskje far enda mer enn det vi får her.. vi har en bonde som kommer med traktor og freser her.. vi har ikke sjangs til å måke selv..

ORIGINAL: Vand

jeg bor like utenfor moss.. [;)] hvor mye eksakt det vet jeg ikke men det var j.. mye i fjor oig i for fjord.. m en jeg vet jo at dere kanskje far enda mer enn det vi får her.. vi har en bonde som kommer med traktor og freser her.. vi har ikke sjangs til å måke selv..

*drømmer om traktor som ordner innkjørsla[8D]*

Vi får gjerne 2 meter snø på bakkeplan her, og vi har en etg-hus! [&:]

Back
Topp