Hvorfor får du ikke gjort noe med dadler og zamzam dersom babyen kommer etter disse 6 dagene?
Har termin 19. August med min første. Alt er nytt og ferskt for meg så jeg har ærlig talt ikke forberedt meg så mye.
Ajwa dadler har jeg ikke, ikke vet jeg om noen steder man kan få kjøpt det i Oslo heller (?) men jeg tenker en hvilken som helst vanlig daddel også er grei?
Jeg har zamzam. Men det tenker jeg på mest til meg. Har hørt at man kan bli veldig tørst under fødsel og har fått anbefalt zamzam fordi det lettere slukker tørsten. Tar man en dråpe i den nyfødtes munn også?
Adhan leses opp av far så fort det lar seg gjøre etter fødsel. Men jeg vet ikke når. Regner med at jordmødrene har vært vitner til det et par ganger tidligere men klarer ikke å se for meg hvir det skal passe inn

har dere gjort det med tidligere barn allerede når det lå på brystet ditt? For det skal være det første barnet hører når det kommer, eller venter dere til dere er alene f.eks?
Har lest litt om historien til Maryam ra og fødselen av Isa as. Inspirerende

Utenom det har jeg ikke gjort eller tenkt så mye. Gjør dua om at fødselen skal gå enkelt for seg og at jeg ender opp med et frisk og velskapt barn iA.