NOen sørlendinger

Ida82

Forumet er livet
som gjemmer seg her? :)

Hadde vært gøy å kunne stifte bekjentskap sånn etterhvert som  spirene titter fram! :)

Ja.. Men er i mars forunet da :-)

Hehehe, jaja, men det gjør ikke noe :) Blir jo ikke så store aldersforskjellen på de små!

Jeg bor på sørlandet :) Hvor bor dere da?? :)

Jajaja, når jeg først har meldt meg inn her nå så kan jeg jo liksågodt avsløre hvor jeg er fra. Kr.sand :) Noen i nærheten?

Jeg bor også på sørlandet.:-) Men holder meg nok anonym en stund til ennå..

Stinajen skrev:
Jeg er søring, men har forvillet meg nordover til Nordland fylke...

Jeg har en liten følelse av at vi har gått i samme klasse! .... :P

Ida82 skrev:
Jajaja, når jeg først har meldt meg inn her nå så kan jeg jo liksågodt avsløre hvor jeg er fra. Kr.sand :) Noen i nærheten?

Jeg bor i de indre bygder (men er innflytter fra rogaland) ;) Men er jo ikke langt til kr.sand da (men er vel myyyyye lengre andre veien;) 

Nei så stilig det hadde vært da milk, regner med at du ikke vil avsløre noe enda? Hvor du du er vokste opp? Jeg dør av spenning... Er det din første?

Stinajen skrev:
Nei så stilig det hadde vært da milk, regner med at du ikke vil avsløre noe enda? Hvor du du er vokste opp? Jeg dør av spenning... Er det din første?

Joooooda! Er jo snart 11 uker ;) Vokste opp samme sted som deg, bare på fastlandet. Vi gikk 1 år sammen på videregående. Er barn nr to! Hihihihi. Kan vel bare si: dreads, så skjønner du fort hvem jeg er... Hehe!

Må si jeg er imponert over at du har avslørt meg og at du visste at jeg hadde flytta nordover. Har ikke sett deg siden da. Grattulerer med nummer to som er på vei, vi har termin ganske tett ser jeg. Hva studerer du? Jeg planlegger selv å gå tilbake på skolebenken til høsten, lenge siden, så blir litt rart.

Var egentlig nicket som avslørte alt. Også leste jeg i presentasjonstråden, og da følte jeg det stemte godt. Visste faktisk ikke at du hadde flytta nordover, men så var jeg på cafe med krølla som jeg satt ved siden av på skolen sist søndag. Og da skravla vi om gamledager og om hva folk i klassen gjør nå... OG DA kom det frem at du hadde flytta nordover! Så da skjønner du kanskje litt mer :) Er ellers skikkelig dårlig detektiv! Gratulerer til deg også :) Jeg går siste året på sykepleien. Planlegger å bli ferdig akkurat til termin.... Skal du studere "der oppe"? :)

Aha... Men ble så forvirra først for kom på at du gikk i den andre klassen. Vi skal trekker sørover igjen, planen er Fredrikstad eller lillehammer hvor jeg skal gå barnevernspedagog. Får se hvor jeg kommer inn.. Er noen harde vintere her oppe så blir godt å komme sørover igjen :) Å jeg har ikke snakket med Krølle på lenge! Ho er jo så koselig! Skal du på festen i romjula?

Åååå! Spennede. Jeg har angret skikkelig på at jeg ikke valgte barnevernspedagog. Kan heldigvis søke på mange av de samme stillingene, så da er det greit! Skjønner godt at det kan bli kaldt der oppe. Vi var på Reine i sommer, og det var K-J-Ø-L-I-G!
Har vært veldig usikker på festen i romjula. Vi er i trøndelag i jula, men må uansett skrive bacheloroppgaven min i romjula for å kunne bli ferdig på skolen før termin. Så jeg tar meg nok en tur sørover for å skrive så satser vel på en reunion. Kom du også daaaa, så er jeg ikke den eneste som er edru! :)))

Var det ikke vell nydelig på Reine! Elsker naturen her oppe, så nydelige fjell! Ser ikke ut til at jeg kan komme, feirer jul hos mamma men stikker til Tromsø i romjula. Hadde vært kult å se alle 10 år senere! Håper det kommer masse bilder på facebook!

Nydelig ja.. Det var helt sinnsykt. Gav turen i overaskelse til min kjære da han ble 30år i sommer. Han viste ikke hvor vi skulle før flyet landet i Harstad. Jeg hadde leid bil, så vi kjøre ut til Reine. Han har alltid drømt om å dra til Lofoten. Utrolig flott natur, og de vakreste strendene. Men det vet vel du alt om ;)
Dumt du ikke kunne komme, men sånn er det når vi finner oss menn som ikke er fra samme sted. (Regner med din er fra tromsø ;) Men det kommer HELT sikkert bilder på facebook :)

Er også fra de indre bygder på sørlandet :)

Hvor vil de indre bygder si? Sånn at det blir langt å kjøre til f.eks Arendal, Grimstad, Kristiansand eller Mandal?

Back
Topp