noen særere???

**Moonlight**

Forumet er livet
snuppa elsker pannekaker...Kan spise mellom 1-2 når hun står ved bordet og tigger.(vi har somregel spist senere enn middagstida hennes)
I dag tenkte vi da og ta middagen litt tidligere slik at hun kunne spise pannekaker med oss når vi skulle ha det.
Men neida....ikke no spennende når man får det servert gitt....Mye morsommere når man må tigge seg til det gitt...så i dag forsvant vel bare 2 biter til magen hennes.

Tror mange misforstod her nå....Hun fikk altså pannekaker i dag-ikke glass.Regnet med hun skulle høvle nedpå ettersom hun har vist at dette er godt..Men nå som hun FIKK det servert så var det ikke no spennende alikevel,så spiste ikke noe mer pannekake enn om det hadde vært et glass likosm...

blæææ,dårlig på å forklare....hehe

ha ha... Er veldig glad i å spise min mat, men liker ikke så godt sin egen. Får henne ikke til å spise middag lenger, verken glass eller selvlaget.

ORIGINAL: Gomammaen

han hater glass mat spiser altid med oss

ja,liker ikke de noe særlig lenger hun heller,men vil tydeligvis ikke ha noe annen middag heller(ikke når det blir servert som mat ihvertfall.)Mye morsommere å stå ved bordkanten og tigge....

Her er det også laber interesse for middagsglassene, men får hun en egen tallerken med vår mat spiser hun som en hest. I dag spiste hun 1/4 maiskolbe og ca 1/2 gulrot + litt kylling etter sin egen middag.

Ville nok ha sluttet å la henne få tigge til seg mat og heller ha henne sittende ved bordet sammen med dere. Sikkert ikke mange dagene før hun da spiser det hun får servert samtidig som dere spiser.

ORIGINAL: *Lesehesten*

Her er det også laber interesse for middagsglassene, men får hun en egen tallerken med vår mat spiser hun som en hest. I dag spiste hun 1/4 maiskolbe og ca 1/2 gulrot + litt kylling etter sin egen middag.

Ville nok ha sluttet å la henne få tigge til seg mat og heller ha henne sittende ved bordet sammen med dere. Sikkert ikke mange dagene før hun da spiser det hun får servert samtidig som dere spiser.

problemet er at når mannen jobber får vi ikke spist middag før i 5 tiden,tidligst.Og hun spiser middag i 3-4 tiden nå.Får hun for mye mellom-mat der vil hun ihvertfall ikke ha noe og spiser hun full middag kl 5,så blir det lite kveldsmat 18.00 og dermed dårligere med søvn...Må prøve å få gjort om litt rutiner,men ikke så enkelt å få måltidene til å gå opp i opp....

ORIGINAL: *LBogLO*

Hehe, sikkert mye mer morro og "lure" mamman sin til å få litt voksenmat ja [8D]

ja,men når hun FÅR det som i dag når vi fikk tatt middagen tidligere så ville hun ikke ha...særingen min....

Hi hi, skikkelig særing ja. Katten min er sånn, vil ikke ha mat han får, bare det han stjeler el tigger til seg[8D] Maya er mer altetende. Glass og hjemmelaget går fint ned....

middagsglass og grøt har jeg helt sluttet med, for det vil hun ikke ha...

Pasta, oliven og fetaost er favorittene. Og hun foretrekker fisk fremfor kjøtt[:)]

Back
Topp