Noen så vet ?

LilleBabyMirakel <3

Elsker forumet
hvordan det kjennes ut når man har ørebetennelse ??

Lurer på om jeg har det nå. har hatt vondt i øret siden i går. må sitte å presse inni øret ..
smeller innimellom også. ikke veldig høyt da.

Hvis du drar i øreflippen ned mot hakespissen så skal det gjøre enda litt vondere og du kan være litt rød inni øret. 

ORIGINAL: Lille drage

Hvis du drar i øreflippen ned mot hakespissen så skal det gjøre enda litt vondere og du kan være litt rød inni øret. 

det gjorde ikke vondt... det er liksom bare inni øret. ikke hele øret liksom. om du skjønner.
og er heller ikke rød i øret.

ORIGINAL: *Dråpe*

Konstant stikking/dunking i øret har jeg det slik at jeg må ligge på øret for at smertene skal bli litt mindre.

Sikkert greit å ta en tur til legen å få det skjekket[;)]

er ikke konstante smerter, kommer å går når det er borte er det borte ca 30 sek også er det tilbake.
men om jeg trykker inni øret med pekefingeren så kjenner jeg ingenting.

ORIGINAL: FrkAntonsen

Konstant stikking/dunking i øret har jeg det slik at jeg må ligge på øret for at smertene skal bli litt mindre.

er ikke konstante smerter, kommer å går når det er borte er det borte ca 30 sek også er det tilbake.

Viss du legger deg på det øret du ikke har vondt, kjenner du noe i det andre øret da?

Nei, det gjør jeg ikke ..

Viss du legger deg på det øret du ikke har vondt, kjenner du noe i det andre øret da?

Nei, det gjør jeg ikke ..

Ok, for det pleier jeg å ha når jeg har øreverk men dette varrierer jo fra person til person men gir det ikke seg ville jeg tatt en tur til legen[:)]

Skal ta kontakt me legen om det ikke gir seg iløpet av ett par dager,

viss du har vond inni øret kan det være ørebetennelse men viss du varmer øret blir det litt betre med å ligge på en pute  med øre ned så hjelper det litt. har hatt plager med ørebetennelse helt siden jeg var liten så det vet jeg alt om begrunn av en dum lege som ikke trodde på meg hun sa til mamma at det var  bare trass alder og at jeg ville bare skulke skolen så sprakk tromme hinna mi begrunn av ørebetennelsen da trodde legen på meg da men det var litt for sent [:(]

ORIGINAL: Kihera

viss du har vond inni øret kan det være ørebetennelse men viss du varmer øret blir det litt betre med å ligge på en pute  med øre ned så hjelper det litt. har hatt plager med ørebetennelse helt siden jeg var liten så det vet jeg alt om begrunn av en dum lege som ikke trodde på meg hun sa til mamma at det var  bare trass alder og at jeg ville bare skulke skolen så sprakk tromme hinna mi begrunn av ørebetennelsen da trodde legen på meg da men det var litt for sent [:(]

huff, det hørtes ikke noe artig ut da...
har aldri tidligere hatt ørebetennelse. ikke som jeg kan huske i allefall.

nei det er ikke godt i det hele tatt men har blint vant til det å ha litt vondt i øret på vinterstid spesielt når jeg er forkjøla da er det fort for å få vondt i øret men  kan også få vondt i øret når man har vondt i en tann også da. råder deg til å reise til legen i tillefelle du har ørebetennelse for viss du har det for lenge kan tromme hinna sprekke det var det som skjedde med meg når jeg var liten og det var ivertfall ikke noe godt [:(]

• Smerter i øret
  • Feber
  • Forbigående nedsatt hørsel
  • Generelt nedsatt allmenntilstand
  • Væske som renner fra øret
    Huff, ørebetennelse er såå vondt.. Har ikke hatt det siden jeg var liten, men husker godt hvor vondt det var!!! Håper det går over snart!! God bedring <3

•  
    ORIGINAL: *BabyGull*

• Smerter i øret
  • Feber
  • Forbigående nedsatt hørsel
  • Generelt nedsatt allmenntilstand
  • Væske som renner fra øret
    Huff, ørebetennelse er såå vondt.. Har ikke hatt det siden jeg var liten, men husker godt hvor vondt det var!!! Håper det går over snart!! God bedring <3

• Da er det nok ikke det jeg har, for det er liksom bare den vonten i øret jeg har!!

Back
    Topp