Noen rare mat kikk enda?

Mammasol*

Elsker forumet
Jeg lurer på om det er noen fler som har fått slike kikks?
Noe du bare må ha i løpet av dagen eller bare noe du fikk lyst på?
Eller endringer i mat veien.

Jeg har kansje vært litt heldig denne gangen. Jeg klarer ikke søte ting. Jeg elsker sjokolade og slikt men ikke nå. En halv rute så er det mer en nok. Og her går det kun i vann eller melk som drikke.

Helt i starten hadde jeg dilla på appelsiner... Igrunn ganske snålt... For liker egentlig ikke appelsiner.

Klarer ikke egg! Før spiste jeg egg hver dag men fra jeg ble gravid har jeg ikke klart det. Ellers har jeg konstant lyst på ostepop Desverre!

Melk er alfa og omega, drikker ikke så mye av det ellers men nå... kan drikke opptil en liter om dagen

Drikker melk og spiser ost (skjelden til vanlig, selv om jeg liker det til vanlig også) ;) Ellers sure ting, appelsiner, kiwi, godteri spiser jeg nesten bare sure ting av (velger bare sjokolade til vanlig :P), men skjelden jeg spiser det også.. Mindre matlyst, mye middagsmat jeg ikke vil ha, vil helst bare ha kukjøtt til middag.. Men har ikke skikkelig dilla på noe, bare noe som smaker bedre enn andre ting ;)

Broccoli, bifftomater och mjölk, hjääälp vad de går mycke i detta! Men mitt sötsug och kaffesug är totalt bortblåst. Kanske lika bra de;)

Appelsinjuice. Og det virker det som mange har, på sånne spørsmål tidligere?
Ellers alt av is. Pistasjis og saftis. Spesielt solois er helt nydelig.

Har også minde søtsug og mindre matlyst.
Må bli flinkere til og drikke vann :) Eller har jeg ikke noe jeg må ha:)
Hadde ikke det sist heller:)

Er ikke noe spesielt jeg har kikk på, men klarer ikke usunn mat :P Utenom mccern da :/ Og har IKKE søtsug i det hele tatt, orker ikke tanken på sjokolade, og jeg er mega sjokoman! :D

Jeg må ha tomat og majones på brødskiva... Har ikke lyst på noe som helst annet..
Fint med tomat.. majones, njeeesh.. Men sånn er det nå for øyeblikket :P

Rart det der.. Jeg må da si det at jeg har de sunneste kikkene nå da en hva jeg har hatt tidligere. Men det kommer sikkert mer etter hvert..
Men melk går det sykt mye av altså skulle tro jeg var en kalv....

Har fått helt dilla på bringebær!! spiser det hver dag!

Back
Topp