noen røykere?

idaOGodin

Betatt av forumet
hvordan går det med dere? stompa røyken igår jeg...går bra ennå vertfall=)

bra det da=) slutte helt den dagen jeg testa positivt på storebror også... så tror dette går velldig bra=)

ORIGINAL: idaOGodin

bra det da=) slutte helt den dagen jeg testa positivt på storebror også... så tror dette går velldig bra=)

Så flink du er!

jeg snuser... men har ikke snuset siden positiv test.. hadde lovet meg selv at jeg skulle slutte med en gang jeg fikk positiv test. syns egentlig det er vanskeligere enn forventet[8D] men jeg SKAL klare det!![:)]

jeg trodde det skulle bli vanskeligere enn jeg synes jeg!!!:) har røkt mellom 3-10 pr dag!!! men føler ikke noe sug, kasta alt av røyk i huset også=)

sluttet den dagen jeg tok testen så har holdt meg i 5 dager. og må bare skryde av samboeren. han har og holdt seg i 5 dager. han e jo så gretten og akkurat som et barn nå.. men han e så flinke[:D]

ORIGINAL: Cosmo

Har aldri begynt.... [;)]

Lykke til!

sign

Jeg sluttet å røyke for snart 2 år siden da vi satte igang med assistert befruktning. Det har gått overraskende bra og har ikke sprukket en eneste gang. [:)] Tenker ikke på det lenger heller. Så er glad jeg slipper det stresset med å stumpe røyken nå når jeg er gravid.

Masse lykke til med å stumpe røyken! Dette klarer dere fint, det er jeg sikker på. [;)] Kjempeflinke er dere!!

Helt sluttet [:)]

Jeg sluttet å røyke når vi begynte å prøve på jenta vår. Og det er den største gaven jeg har gitt meg selv noen gang[:D] Det er så deilig å være røykfri!!

Stå på jenter!![:D] Det er en stooor helsegevinst for både dere og babyen!!

LYKKE TIL!!

ORIGINAL: Vesle_mor

Så flink du er!

da jeg skulle ha eldste som er fem år nå snart ... røyket jeg før jeg ble gravid men stompet røyken også samme dag jeg fant det ut :)
stå på .. det er null problem når du vet hva her lig du har i magen

Røyker desverre men holder på å kutte ned og håper at jeg klarer å slutte helt denne gangen[:)]
Klarte det desverre ikke helt med sønnen min[&o]

jeg har ikke slutta ennå[&:] men har tatt "bare" to i dag.. målet er å være heeeeelt røykfri før hjertet begynner å slå.. men er vanskelig asså[&:]

ORIGINAL: Chumalunga

Jeg røyker ikke, men vil bare gi en oppmuntrende klapp på skulderen til dere som slutter!! Kjempebra jobbet - hold det gående!! [:)][:)]

signerer:)

ORIGINAL: alenemed2troll

jeg har ikke slutta ennå[&:] men har tatt "bare" to i dag.. målet er å være heeeeelt røykfri før hjertet begynner å slå.. men er vanskelig asså[&:]

Jeg har heller ikke klart å slutte. Men trapper ned for harde livet. Er ikke alltid d er så bra å slutte på dagen en finner ut at en er gravid, for d kan utsette kroppen for masse stress og dermed kan d føre til sa. Men hadde håpet jeg hadde klart d til nå.. får bare prøve å få den ned til 1 om dagen, også slutte helt!!! Hvertfall til jeg skal til første legetime, men helst før!!!

Sluttet på dagen da jeg fikk positiv test. Ikke vanskelig, det er bare å lese alt som kan skje med barnet på nettet. Hadde ikke hatt samvittighet til å se barnet mitt med astma, i en kuvøse og lignende FORDI jeg tenkte mest på meg selv.

Vet jeg tråkker på noen tær når jeg sier at det er fryktelig egoistisk å røyke i et svangerskap.. (provoserer meg litt desverre, selv om jeg skjønner at det er vanskelig).

Lege Gro Nylander, som har forsket mye på svangerskap og røyking, sier:” Flere titalls dødfødsler kunne vært unngått hvert år dersom gravide stumpet røyken”.

http://www.babyverden.no/Tema/Temakategorier/Er-det-farlig/Graviditet-og-royking/

Har vert litt sånn av og på røyker i mange år. Men kutta siste festrøyken i januar. Og det gikk veldig bra.
Skal jo sies at jeg ikke har vært på fest siden heller da[;)]
Men jeg syns det er litt deilig å slilppe å ver avhengig av røyk.

Jeg sluttet å royke i desember når jeg fant ut jeg var gravid [:)][:)]
Hadde veldig lyst på røyk når jeg mistet i slutten av januar, men klarte å holde meg siden vi skulle prøve å bli gravide på nytt [:)][:)]
Veldig gla for at jeg ikke begynte igjen. Det er vanskelig å slutte [:'(]

Stå på jenter jeg har troen på dere. Jeg var en inngrodd røker og tenker lite på røyk nå [:)][:)][:)][:)] 

så flink du er!!!![:D]

Back
Topp