Noen råd???

mamma84

Glad i forumet
Jeg har skrevet en tråd for lenge siden at jeg er ekstremt plaget med halsbrann!
Nå er det så ille at det kommer opp matklumper, magesyre og sånn vann i munnen[:'(]. Dette er så guffent og smertefullt at det ender med at jeg kaster opp. Da kommer også bare magesyre, og ekle matklumper.
Har sovet 4 timer i natt, da jeg våknet av at alt bare kryper oppover. Dette er også meget smertefullt da magesyren er så sterk![:@]

Og tro meg jeg har prøvd ALT av ting, men det blir bare værre og værre. Er 8 uker igjen til termin nå, og jeg frykter spiserøret mitt skal bli varig skadet om jeg går sånn resten av svangerskapet!!![:'(]

Er det noen som her hatt det sånn, eller som har noen råd, erfaringer til meg???
Er en smule desperat...

(Beklager ekle detaljer i innlegget)

Klem mamma84![:)]

det hjalp når jeg drakk melk men bare en liten stund.. har du kjøpt sånne halbrannpiller på apoteket da???

Drikker MASSE melk, men det hjelper ikke i det hele tatt i tillegg blir jeg så hard i magen av det.
HAR OGSÅ PRØVD ALT SOM ER Å FÅ PÅ APOTEKET....

Begynner å bli ganske hjelpesløs nå føler jeg!

Har prøvd Gaviscon, men det hjalp meg bare i 10 min...

Har du snakket med legen om dette?

Tenkte å ringe legen i morgen, for jeg kan jo ikke gå sånn... Er vel nærmest helseskadelig... Kjennes ihvertfall sånn ut!

titralac...det hjelper meg iallefall...

Kan styrte en liter melk, men det kommer etter 10 min uansett...

Det er uansett hva jeg prøver så er det der etter 10 min eller kortere.

Kan det bli sånn hvis spiserøret allerede er blitt ødelagt? Har hvert plaget lenge, men det er den siste uken det har hvert uutholdelig!

hørtes ikkje godt ut nei...

Har gjort det, men nå sitter jeg nærmest og det kommer allikevel...

Har aldri hørt om noen som har så ille halsbrann jeg... Er sånn konstant selvom jeg står!

Skal ringe legen i morgen, men jeg har snakket med han om det nesten hver gang siden jeg ble gravid og han sier det ikke er stort å gjøre...

Ååååh...kjenner meg igjen![:'(]Ønsker meg IKKE tilbake til den perioden, nei! Jeg spiste kilovis med mandler, det var det eneste som hjalp litt...Lykke til!

PS! Det ble faktisk litt bedre i uke 36, naå babyen sank lenger ned i bekkenet![;)]

Holder meg unna dat ja... Salt er det også minimalt av, og lite krydder. Sukker er også med på å gjøre det verre...
Er liksom ikke så variert kosthold lenger, men det er mye godt å lage av grønnsaker og kylling/svinekjøtt!!!

Er bare skikkelig klar for å bli ferdig snart! Bare 8 uker cirka til jeg får se jenta mi!

Takk for oppmuntringen kaos! Håper det gjelder meg også.
Men mandler liker jeg ikke! Da brekker jeg meg!

Tusen takk for det Veronica!!!!
Håper tiden går like fort som den har gjort til nå! Selvom det føles sakte!

Ja, jeg syntes det var igår at du og Linda23 ikke kunne vente mer....

Og tenk idag er Mikael 4 uker gammel! Gratulerer med det forresten!

Helt rart å tenke på hvor fort det egentlig går ja!

Kan tenke meg det går mye fortere når lille kommer ut også!

Har jeg faktisk ikke tenkt på...

hmmm, det hadde jo hvert en ide! Er åpen for å prøve alt, men jeg er redd nåler, har det en betydning?

løvehart er veldig effektive flere jeg kjenner som brukte det på slutten... gode er de også!

For meg er det bare to ting som har fungert. En rå potet eller rå kålrot. Det er såpass tung mat at det legger seg oppå alt du har spist. Det er virkelig sant. Prøv!!!!!

Har prøvd med rå potet og rå kålrot, men da blir det bare værre. Da kommer potetbitene og kålrotbitene opp igjen med en gang jeg tar hodet litt ned.

Back
Topp