Noen råd...?

Catten

Betatt av forumet
Snuppa mi gråter i perioder masse masse. Krøller beina sammen og spenner hele kroppen, så jeg tror det er magesmerter... Noen råd/tips? Tar også imot gode rape tips[;)] Ikke alltid jeg klarer å få henne til å rape..

Vi strever med det samme.. Har du prøvd å legge henne på magen over knærne dine og styke henne i sirkler over ryggen? Nicolai bruker å roe seg da og det kommer masse luft ut i begge ender[:)] men må gjerne holde på en stund..

Vi har forresten begynt å gå til kiropraktor.. var på fredag og i dag, skal på onsdag og. I helga hadde vi enormt med bæsjebleier så noe er tydeligvis satt i gang. Han er mere urolig nå men blir visst litt værre før det blir bedre.. er spent på hvor mye det hjelper[:)]

Håper det ordner seg for dere! masse lykke til![:)]

Nattevaktene på sykehuset pleide å sette snuppa mi slik vi andre sitter på en vanlig stol (90 graders vinkel mellom bein og rygg) og støttet opp nakken. Da fikk hun visstnok litt ekstra press på tarmene i magen. Fungerte ganske bra.

Gi henne litt malt ekstrakt i melken.
Buss henne på magen over armen din.

Takk for råd, var hos legen i dag med henne pga sopp på tunga og det var kollikk smerter... ble anbefalt noen dråper som vi gir før jeg ammer henne også skal vi prøve fotsoneterapi. Får så vondt av henne, skjærer langt inni hjertet mitt[:(]

Till:  Hvor gammel er Nicolai? Amalie er bare 9 dager, trodde liksom at kollikk kom senere jeg,hehe! Den gang ei, men HÅPER det går over fort fort fort! Håper det blir bedre for gutten din etter kiropraktor[;)]

Back
Topp