Noen råd?

x1x*mammantilprinsene*

Forumet er livet
Lillemann her er så utilpass om dagen..Sover max en halvtime etter hvert måltid, og sytrer mye..skal ha mat annenver time, og drikker lett 150 ml hver gang(han er mme barn)
Dette er så slitsomt, iallefall nå som storebror og er hjemme..

Noen råd?

[8|]

Om han sover en halvtime etter hvet måltid og han spiser annenhvertime så sover han jo ikke så lite da. Kanskje heller prøve å å få en rutine på det? Selvom han er liten..
Skal han ha mat annenhver time? Eller er det noe han ønsker?
Selvom han gir uttrykk for at han er sulten, behøver ikke bety at det er mat han vil ha - men det vet du sikkert. Hadde litt det samme problemet og gikk hjemme med begge to - så skjønner at det blir slitsomt. Men etter få uker fikk jeg rutinene til å stemme litt overens, at jeg fikk til få lange dupper, ikke for mange måltider og suting kan jo komme av sugebehov, magevondt, for lite søvn.. (bite tennene sammen og holde han våken etter noen måltider osv.

Vet du om han har kolikk? Min var sånn i begynnelsen, han fikk MME iblant. Det hjalp å legge han på magen, da han var våken under oppsyn selvfølgelig. Vi valgte å ha han på magen etterhvert, for vi så hvor sterk han var i nakken, så han sov på magen helt til han var gammal nok til å velge sovestilling selv.

Har du prøvd Minifom?
Babymassasje?

Han sover max en halvtime etter et måltid, men ofte sover han ikke i det hele tatt..Har fått rutine på han, men får han liksom ikke til å sove noen lange dupper[8|]
Han er særiøst sulten etter 2 timer..Har prøvd med vann for å se om han er tørst, men det funka en halvtime, så sku han ha maaaat!
Kan legge til at han ligger litt over gjennomsnittet med tanke på vekta...så han er en liten god plugg:P

Dette er slitsomt, håper det gir seg snart..

men kom til å tenke litt på grøt..Burde jeg prøvd det på morningen å sett om det hjalp? at han kanskje klarer å holde i 3-4 timer før mat igjen?

Back
Topp