Bruker40vi
Flørter med forumet
Hei alle
jeg tenkt å beskrive en situasjon litt og få litt råd og hjelp. Jeg og sambo snakker om å få nr 2, Vi har diskutert både fordeler og ulemper. Jeg er klar, mannen er forsåvidt det også, men han sier han trenger litt mer tid for å la dette synke litt inn. Han vil at jeg skal gå på p-pillen i 1 mnd til, altså ett brett til før vi eventuelt starter med prøvingen. Jeg respekterer at han trenger litt tid til å reflektere osv, men samtidig så vil det jo ta noen mnd før p-pillen er helt ute av kroppen. Tok 4 mnd uten p-piller (hvis vi ikke aktivt prøvde) før jeg ble gravid med nr 1. Så, det jeg tenker på er om jeg skal droppe å ta p-pillene, jeg kommer jo høyst sannsynlig til å ikke bli gravid første mnd, og da har kroppen fått den første mnd til å gjøre seg litt mer klar. samtidig så føles dette så feil, jeg må jo fortelle om det, hvordan skal jeg legge det frem? Og er han helt imot det så gjøre jeg det selvfølgelig ikke. Men, hvordan legge det frem? Jeg er så uendelig klar, bare å få kroppen til å restarte uten pillen osv. 
Takk for svar

Takk for svar