Noen råd ....

Tussi75

Forumet er livet
Asbjørn har strukket seg litt i det siste ,med det resultat at han har gått ned i vekt [&:] Buksene som før gikk an å få til å passe i livet faller nå av han ... Har prøvd å stramme strikken i buksene maks og ha belte på utsiden  men han ser fortsatt ut som en tenåring ( med halve rompa bar )... og det er jo ikke spesielt godt å gå med en bukse som er som en klump i ryggen heller ... Tenkte at jeg fikk bytte over til str 92 men da blir han gåendes med buksa langt opp på leggen ..
Noen som vet om noen triks / bukser som er små i livet men lange i lengden ? Eller er det bare for ho mor å ta fram symaskinen [8|]

Joggebukser med snøring kanskje!
Men ikke noe koselig å bare gå med det heller kanskje...

Har desverre ikke noen andre råd jeg.

de detter av de og [&:] Tror jeg må døpe han om og ta på han rosa tights jeg ...

ORIGINAL: Tussi75

de detter av de og [&:] Tror jeg må døpe han om og ta på han rosa tights jeg ...

hehe, ja det ere en god plan [;)]

nei jeg vet ikke jeg, name it har jo smale klær, ellers har du jo selebukser... du får håpe det er shorts/høyvannbukse vær en goood stund til

Det finst blå tights - som KAN se ut som joggebukser.

- hilsen mamma til slank gutt[;)][:D]

Takk ,Fio ! Regnet med at du ville ha et godt råd :-)

hva med bukse seler da? Da holder iallefall buksene seg på plass og du slipper å investere i en haug med nye bukser [:D]

Sliter litt med det samme vi også, særlig etter at bleien forsvant [:-] Har ikke mye tips...

Finner jeg bukseseler som virkelig sitter og som ikke er beregnet til pynt ,så er det et bra tips [;)]

Skulle akkurat til å foreslå tights [;)] hihi..

Back
Topp