noen råd mot

shiwa

Glad i forumet
TREEEG mage ??? arh... føler meg så stappa hele tiden.. kan gå dager før jeg får gått på do...

Jeg ambefaler deg og kjøpe en flaske med lactulose (olje) på apoteket som du har stående.
Da kan du ta 10-15ml om kvelden/morgen for og forebygge treg mage. Det er ikke godt og være obstipert og om du sliter med hard mage og må presse på toalettet kan det fort resultere i hemorider- noe du også unngår ved bruk av olje[;)]

Ellers er det de vanlige rådene som og drikke nok vann, mosjonere og spise fiberrik mat ( husk mye vann ved fiberrik kost, om ikke fungerer det stikk motsatt=full STOPP )

God bedring og lykke til[:)]

Press en hel sitron og ta deg en shot !:) 

Små, hyppige måltider, svisker, mye vann, kaffe, laktulose (fåes reseptfritt på apoteket og kan brukes av gravide). God bedring, sliter med det samme selv.. driiiit digg!! NOT!

ORIGINAL: **Bella**

Små, hyppige måltider, svisker, mye vann, kaffe, laktulose (fåes reseptfritt på apoteket og kan brukes av gravide). God bedring, sliter med det samme selv.. driiiit digg!! NOT!

godt å høre det er fler... nei er ikke noe digg... fytti.. men nå skal jeg prøve litt av d som ble nevnt her [:D]

Back
Topp