Noen praktiske spørsmål

Mamii 27

Glad i forumet
Aldri vært aktiv på forumet, så vet liksom ikke hvordan mye gjøres her :P Kjør på om det er flere som ikke er så erfarne :)

Men jeg lurer på:

1. Hvordan får jeg lagt inn "fast signatur", og endret på min profil, her på forumet liksom.

2. Hvordan får jeg en oppdatert tricker her inne, uten at jeg må legge inn ett nytt bilde hver gang? Om det går an.

Hei! Jeg prøver meg med signatur.... Gikk inn på Lilypie.com for å få "slangen". Så nå tester jeg om d går[;)]

ORIGINAL: Frihet

prøver igjen.....[8D]

Du må trykke på den knappen over der du skriver, som heter image, også putte inn koden mellom der. :)

jeg har fått til det, og laget signatur, men spørsmålet mitt videre er vel om jeg må oppdatere hver dag i og med at det blir 4weeks 1 day, 4 weeks 2 days osv.. Vil vel stå det samme om jeg bruker samme bilde hver gang? Hehe. Vi får håpe noen som har mye erfaring kommer inn og hjelper oss :D

prøve no bare igjen eg...... får se.... hahaha... e ikkje så veldig flink me dette data greiene[8D]

nå tror jeg til og med jeg fikk en ekstra signatur på min kjære og meg.... la oss se:p  Er gøy å prøve da=)

Bra!! :) Du fikk det til :) Hihi.

Men vet du om man må bytte signatur hver dag da? siden man må oppdatere dager, uker osv? Jeg er litt grønn her inne gitt :)

Tickerne teller selv [:)][:)] 

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Men når jeg bare bruker url'n for bildet, så gjør den vel ikke det? Men da gjør jeg sikkert feil. Ser at noen har direktelink til lilypie siden når man klikker på tickeren dems, de har sikkert gjort det riktig. Hehe. men jeg kan jo bare se imorgen om den forandrer seg, men tror jeg har gjort feil..

ORIGINAL: Mamii 25

Men når jeg bare bruker url'n for bildet, så gjør den vel ikke det? Men da gjør jeg sikkert feil. Ser at noen har direktelink til lilypie siden når man klikker på tickeren dems, de har sikkert gjort det riktig. Hehe. men jeg kan jo bare se imorgen om den forandrer seg, men tror jeg har gjort feil..

Bruker Image URL jeg, og da teller den selv [:)]

Bruker Image URL jeg, og da teller den selv [:)]

Takk og takk for gos hjelp, da håper jeg jeg har gjort det riktig :D

Hvis dere går inn på "Min profil" øverst på siden, og ned på "Signatur", så kan dere legge inn URL'en der! Da kommer den opp hver gang dere skriver, og slipper å oppdatere hver dag.. [:)][:)]

Back
Topp