Noen positive endringer?

Meterem

Forelsket i forumet
Julibarna 2019
Merker dere noen positive endringer med kroppen pga graviditeten?

Håret mitt holder seg (synlig) rent lengre enn det gjør når jeg ikke er gravid.
Kroppshåret vokser heller ikke like fort, så jeg må ikke barbere/vokse så ofte.
Husker det var likt i forrige graviditet også :)

Helt motsatt når det gjelder hårvask :p men får sterkere negler! Ikke så mye positivt ellers..

Håret er mindre fett og ser renere ut lenger, trenger ikke vaske det hver andre dag lenger. Renere hud og mindre kviser i ansiktet, ryggen er derimot en helt annen historie :bag:
Elsker kulemagen:love7
Føler meg mer vel uten sminke. Sminker meg nesten aldri til vanlig uansett, men føler jeg ikke ser så ille ut uten sminke lenger :p

Hadde bare alltid håret mitt holdt seg sånn for alltid! Det trenger kun vask to ganger i uken, noe som er helt fantastisk.. Har fått kommentarer på at det ser tykkere ut også nå. Jeg som har veldig typisk tynt og nordisk hår, kunne ikke vært lykkeligere :)

Enig i at håret holder seg rent lengre ☺️ Fikk faktisk kommentar fra en mannlig kollega om at jeg hadde fått så blankt hår:D Ellers er huden i ansiktet renere -trenger kun consealer på de mørke ringene rundt øynene :hilarious:

Har vasket håret 2 ganger på 2 måneder på grunn av sengeleie :eek::eek: føler meg ikke særlig fresh, men ser ikke ille ut. Hadde ikke vært sånn før graviditet :wacky: får heldigvis lov til å dusje kroppen kjapt hver dag, det hjelper litt på. Har også fått mer hårvekst på bena og sterkere negler. Men tar jo også endel vitamin tilskudd da:p

Jeg har også fått den hyggelig effekten at håret blir mindre fett. Kan faktisk klare meg med hårvask en gang i uken nå :p

Jeg har fått pupper! :D eller er håret superfett og håret vokser ut nesten før jeg er ferdig med å barbere. Fått skikkelig pels på magen :bag: men har fått pupper da! :smiley-bounce015

Jeg har fått pupper! :D eller er håret superfett og håret vokser ut nesten før jeg er ferdig med å barbere. Fått skikkelig pels på magen :bag: men har fått pupper da! :smiley-bounce015
Jeg er også ekstremt hårete, ser ut som en sjimpanse på magen:hilarious: Det går heldigvis over når ungen er ute! Husker jeg bekymret meg for det sist:laughing002

Jeg har ikke fått bedre hud, snarere tvert imot :p (slik var det sist og)
Men jeg har fått større nippler da, til samboeren sin store begeistring :p haha
Ellers har jeg ikke merket noe spesielt! :)

Jeg ble også veldig hårete forrige gang, uten å få ekstra pupper :shifty:

Jeg har også fått den hyggelig effekten at håret blir mindre fett. Kan faktisk klare meg med hårvask en gang i uken nå :p

På torsdag gikk det plutselig opp for meg at jeg ikke hadde vasket håret siden fredagen :rolleyes: Det så fortsatt ganske så rent ut, men jeg tenkte det var på tide likevel ;)

Håret er tykkere, mindre fett og mer glansfullt her også. Brystene har vokst litt. Neglene er et hakk sterkere enn før. :)

Last edited:
Kun puppene som har vokst litt, mannen er så fornøyd at han vil ta bilde av de :hilarious:
Kan verken skryte av hud, hår eller negler denne gangen :p

Back
Topp