Anneah Key
Andre møte med forumet
Hei alle sammen!
Jeg går på NKF i Bergen, og studerer fotografi. I den forbindelse har jeg fått i oppgave å dokumentere en hendelse (årets siste og største oppgave), og ettersom jeg har to barn selv, mener jeg at man ikke finner en viktigere og større hendelse som er verdt å bevare minner fra enn en fødsel.
Bildene bør taes før tirsdag, men helst i løpet av helgen eller før. Men ulempen er at jeg ikke kjenner noen i Bergen som snart skal føde. Derfor begynte jeg å tenke på BV. Det vil bli levert minst 15 redigerte bilder til vedkommede innen en uke, og jeg kommer ikke til å ta bilde av noe de ikke vil vise foran kamera. 3 av disse bildene kommer med på en utstilling i Bergen 1. juni, men jeg kommer ikke til å vise ansikt eller andre ting dersom vedkommende vil holde seg anonym for allmenheten. Til sammen skal 87 bilder stilles ut, av meg og 28 andre fotografer, så disse 3 bildene blir bare en veldig liten del av en stor helhet.
Jeg er også åpen for å dokumentere andre ting, som barn som er for tidlig født ol.
Jeg er også åpen for å dokumentere andre ting, som barn som er for tidlig født ol.
Jeg skjønner at det kan være vanskelig å la seg fotografere av fremmede under en så personlig ting som en fødsel. Men jeg tenkte selv etter mine to fødsler, at jeg absolutt skulle hatt flere bilder fra selve prosessen.
Nå kan du få den muligheten! :)
Alle som ønsker er selvfølgelig velkommen til åpningen av utstillingen i Bergen på Chagall 1. juni kl 18.
Den vil bli stående ut juni.
Mvh Monica.
Den vil bli stående ut juni.
Mvh Monica.
![](/community/image.ashx?imageid=92176&imagename=Skjermbilde%202012-05-15%20kl.%2012.30.19.png)