Noen planer i helgen jenter??

Vårbaby13

Forumet er livet
Ja fortell [:)] Her skal vi på fest idag til sambo sin kompis, langt ute i huttiheiti[8D]

Blir kjekt å observere øl-faktoren gjennom edru øyne [8D]

Ellers imorgen skal vi til mamma og de på middag, de vet enda ikke at jeg er gravid. Så da må vi avsløre det. *gruer meg* men det går nok sikkert helt fint [:D]

Så hva skal dere i helgen?

GOD HELG FORRESTEN

Oooh, idag skal vi se fotballkamp. haha..
Jensen Madrasser her i svelvik, har fått så mange polakker på jobben, så det blir landskamp på Jensen:P
Norge-polen kl 1400=) Gleder meg!
Naboen skal stå i mål og greier. det må man få med seg! =)

i kveld hiver jeg sambo ut på fest og ska ha jente gjengen min over på en spillekveld[:D][:D][:D] i morgen skal vi til min far og hjelpe til i hagen åså grille [:D][:D]

hadde lyst å finne på noe i dag egentli, men ser ikke ut at noen kan så jeg skal bare på butikken å kjøpe tyttebærsyltetøy for det mangler vi til jeg skal lage mine hjemmelagde kjøttkaker. får vell middagsgjester i morgen på middag da på kjøttkaker =) vet ikke om sambo har invitert sin søster enda. hvis ikke så blir det bare rolig helg på oss som vanlig :)

Null planer enda..
men har barnevakten parrat så mulig det blir en tur ut å spise eller kino.
[:D][:D]

god helg til dere alle sammen..
[:D][:D]

Vi skal til foreldrene mine på grilling i kveld iallefall [:D] Gleder meg [:)] Ellers så har vi null planer [8D]

ORIGINAL: Savira

Oooh, idag skal vi se fotballkamp. haha..
Jensen Madrasser her i svelvik, har fått så mange polakker på jobben, så det blir landskamp på Jensen:P
Norge-polen kl 1400=) Gleder meg!
Naboen skal stå i mål og greier. det må man få med seg! =)
heheh, måtte nesten le [8D] Kose dere masse med kamp [:D]

Planen min er å nyte helga før jobbstart på mandag etter en lang ferie. Har kosa oss på lekeplassen i dag, og nå er det laging av biff m fløtegratinerte poteter som står for tur. Morgendagen står fortsatt åpen, men satser på å gå en søndagstur i allefall[:)]

Vært på hundeutstilling i hele dag, og ny dag imorgen -_-
Slit å stå opp 4.30 i helgene!

Skal kose meg sammen med familien min[:D] Når lille gutt er i seng skal vi spise reker og kose oss[:D]

Spise hjemmelaget pizza til kvelds [:)]
Når poden er i seng, skal jeg og kjæresten spille TV-spill sammen [:)]

Back
Topp