noen plan for i dag da jenter?

ønskebarnet

Glad i forumet
Her må litt dårlig form og søvnmangel trosses og ut i finværet! :-) Kan ikke la en sånn en fin en dag gå bort i soffaligging (selvom at det frister litt det også akkurat nå:-p) så her bærer det ut i hagen med gullungene å prøve seg på litt hagearbeid. Prøve vell og merke :-p hehe. Resten av dagen tar vi som det kommer:-) hva med dere? noen plan for dagen?:-)

har akk kommet inn fra tur i parken med samboeren og hunden! var litt småkjølig og overskyet her, så nå skal jeg rydde mens hun ser på tv, og så skal jeg lage søndagsmat til henne og moren hennes, i dag blir det ovns stekt laks med wok. så etter det er det rydde badet. og så slappe av med saboeren i kveld med en god film :)

Her blir det en tur ut, selvom det ikke frister helt. i ettermiddag er vi bedt på middag til svigers, det kan jo bli spennede, de vet ikke at jeg er gravid ennå :p
ellers skal jeg lade opp litt energi til nok en uke som gressenke..
Lykke til med hagearbeid, håper du får slappet litt av senere i dag :)

Her blir det nok bare å snurre film og slite sofa i dag! Har to gutter som er super forkjølet, astma-tette og feber! Så vi har tatt med dynene ned i stua og her ligger vi! Jeg og mannen på hver vår sofa med hver vår gutt i fanget ;)

Her blir det bare sofa idag tror jeg. Kanskje en bitteliten tur ut, men jeg har ikke lyst, så vi får se hva vi ender opp med. Fiskeboller til middag og tidlig kveld tipper jeg.

Trosser svimmelheten, så her har vi allerede vasket vindu og bestemt oss for hvilke dører vi skal kjøpe til huset, tror en uke hjemme hjalp på energinivået, gitt :P er på vei ut for å pusse paller, skal prøve oss på palle-sofa, så får se hvordan det blir ;)

Planen før i dag er sofaen. Har klart å dra på meg en kraftig forkjølelse med feber så ligger her og håper formen er bedre til i morgen da jeg skal på første svangerskapskontroll.

Ingen planer :) Meg og mannebeinet har sett på serie i sengen i hele dag! Så bestilte vi takeway på døren :D hihi, må nyte tiden før småtrolla kommer!

har akk kommet inn fra tur i parken med samboeren og hunden! var litt småkjølig og overskyet her, så nå skal jeg rydde mens hun ser på tv, og så skal jeg lage søndagsmat til henne og moren hennes, i dag blir det ovns stekt laks med wok. så etter det er det rydde badet. og så slappe av med saboeren i kveld med en god film :)
heldig, samboeren din :-) blir godt vartet opp! :-) hørtes ut som en koslig søndag! :-)

Her blir det en tur ut, selvom det ikke frister helt. i ettermiddag er vi bedt på middag til svigers, det kan jo bli spennede, de vet ikke at jeg er gravid ennå :p
ellers skal jeg lade opp litt energi til nok en uke som gressenke..
Lykke til med hagearbeid, håper du får slappet litt av senere i dag :)
hvordan gikk det på middag hos svigers? :-) *melder-seg-inn-i-gressenkeklubben* mannen min har vært borte i en uke (av 4) nå. Bestandig helt greit når han kommer hjem altså :-p hehe! og takk for lykkeønskning:-) fikk gjort litt før det ble nok, så må jo telle for noe det! :-p

Her blir det nok bare å snurre film og slite sofa i dag! Har to gutter som er super forkjølet, astma-tette og feber! Så vi har tatt med dynene ned i stua og her ligger vi! Jeg og mannen på hver vår sofa med hver vår gutt i fanget ;)
huff da.. stakars små <3 gjorde dere rett i! lov å skjeie ut når man er syk og svak. masse god bedring! håper de blir fort frisk :-)

Trosser svimmelheten, så her har vi allerede vasket vindu og bestemt oss for hvilke dører vi skal kjøpe til huset, tror en uke hjemme hjalp på energinivået, gitt :p er på vei ut for å pusse paller, skal prøve oss på palle-sofa, så får se hvordan det blir ;)
tøffa altså! synes jeg er godt gjort med svimmelheten og alt :-) er ikke ståpåviljen det står på si!:-) har fått gjort litt idag dere da. godt sikkert :-) må legge ut bilde når dere er ferdig med pallesoffaen da! har sett flere som har laga sånt, og er jo så kreativt! elsker sånt :D

Planen før i dag er sofaen. Har klart å dra på meg en kraftig forkjølelse med feber så ligger her og håper formen er bedre til i morgen da jeg skal på første svangerskapskontroll.
hørtes ikke noe særlig ut :-/ håper det har hjulpet å kure på soffaen :-) masse god bedring til deg :-)

Ingen planer :) Meg og mannebeinet har sett på serie i sengen i hele dag! Så bestilte vi takeway på døren :D hihi, må nyte tiden før småtrolla kommer!
oi! nå kjente jeg at jeg savna litt å kunne gjøre sånt! hørtes jo kjempe koslig ut :D nyt tiden dere! ^^,

Her blir det bare sofa idag tror jeg. Kanskje en bitteliten tur ut, men jeg har ikke lyst, så vi får se hva vi ender opp med. Fiskeboller til middag og tidlig kveld tipper jeg.
godt å bare ta ting som det kommer noen ganger og da :-) og nå fant jeg ut hva jeg skal ha til middag imorgen! fikk kjeeempe lyst på fiskeboller! håper bare lysta på det er der imorgen og da :-p hehe

tøffa altså! synes jeg er godt gjort med svimmelheten og alt :) er ikke ståpåviljen det står på si!:) har fått gjort litt idag dere da. godt sikkert :) må legge ut bilde når dere er ferdig med pallesoffaen da! har sett flere som har laga sånt, og er jo så kreativt! elsker sånt :D
Fikk i hvert fall gjort masse inne, ja går bra så lenge svimmelheten kommer og går, holder på i korte runder om gangen :) var i hvert fall veldig deilig, særlig etter å ha ligget på sofaen i ei uke! ;) strever litt med pallene da, noen av dem har stått lengevute i regnet, så vi vurderer å skaffe nye tørre :P men bilde skal dere få hvis vi blir ferdige :P

kan skjønne det vsr godt å gå gjort litt da ja:-) får håpe den svimmelheta gir seg snart da, må være plagsomt :s da håper jeg bilde etterhvert:D synes det er gøy å inspirerende å se hva folk får til med så enkle ting :-)

Back
Topp