Noen på spiral her?

Mammaheks

Forelsket i forumet
Jeg har nå spiral, og "kjenner ikke igjen kroppen" etter dette...

Føler jeg har masse rart og ekkelt utflod, smertefulle murringer. Da jeg satte i spiralen blødde jeg ca to mnd i strekk etter dette. Siden har jeg ikke blødd noe. Er kvalm, sliter med vekta og er generelt veldig uopplagt, selv om jeg er velsignet med en frøken som sover fra syv til syv. 

Jeg synes også jeg har en del småsmerter. Ingen voldsomme kramper eller noe, bare generelt vondt. 

Dessuten har jeg blitt utrolig kvisete! Jeg sliter vanligvis ikke med kviser, men nå kommer de hele tiden og overalt. 

Mannen min klager også på at han kan kjenne den når han er på besøk. 

Jeg har naturligvis kontaktet både lege og gyn og fått høre at alt dette er normalt. I så fall vil jeg ikke ha den lenger! men har dårlig samvittighet over å kaste den ut etter så kort tid, siden den kostet over 1000 kroner :/

Har dere disse plagene med spiral, og går det over?

Jeg har kjøpt spiral, og hadde tenkt til å sette den inn. men ble litt redd nå da. Får håpe du får noen gode svar, så jeg får det også :)
Lykke til med spiralen ihverfall, å få håpe du slipper å ta den ut.

Jeg har spiral, satt inn hormonspiral 6 uker etter fødsel,  jeg haadde litt smerter etterpå, blødde noen uker, så fikk jeg mensen jevnt og trutt en gang i mnd,  har ofte mye smerter, kommer i rykk og napp, skikkelige tak i både mage og rygg,.. Min gynokolog som satt inn spiralene sa at om mannen kjente den når han var på besøk, så måtte jeg komme tilbake, så skaulle han klippe den litt lengre opp.. men her har ikke mannen kjent noe heldigvis.

Jeg har satt inn hormonspiral. Satte den inn i begynnelsen av august. Jeg hadde kramper i magen de første timene etter nnsetting, men har ikke kjent noe etter det. Den eneste plagen jeg har er at jeg har små blødninger HELE tiden, så begynner å bli lei. Hadde ikke fått tilbake mensen når jeg satt den inn, men begynte å blø dagen etter.
De fleste plager normaliseres sett i løpet av de første 3 mnd, så hold ut. Det blir nok bedre.

Back
Topp