Er 38 og venter nr 2... Fikk nr 1 for 2 år siden. .. Er vi en " liten klan" eller er det bare unge vordene mars mammaer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei igjen dere. Jeg er førstegangsfødende "gamling" og tenkte spørre dere her inne om man da trenger ekstra oppfølging? Det er jo lenge til enda, så kanskje litt tidlig, men jeg tenker særlig på om dette med å gå over termin kan være ekstra urovekkende når man er litt oppe i åra? Er det andre ting jeg bør tenke på sånn aldersmessig?
Jeg er 39 år og førstegangsfødende. Jeg har allerede vært i UL på sykehuset (er 7+2 nå). Hun sa at hvis jeg vil da kunne jeg gå inn til Oslo senere i svangerskapet til ekstra UL til å se om det er noe galt. De kunne se noe mer der en her på sykehuset, vet ikke om det var nakkemåling og fostervannsprøve som hun mente, men jeg sa nei til det. Men jeg får ultralyd igjen i slutten av september så de følger litt ekstra med på den måten tror jeg. Jeg er frisk og i bedre form en mange som er i 20 årene så jeg tror at legen ikke var så bekymret over meg. Skal forresten til lege nå til onsdag igjen og får da kanskje vite noe mer. Hvor gammel er du?
Jeg er 38 år. Jeg er ikke i så god form lenger. Med skader og etter ett år med prøverør med mange medisiner og bivirkninger har jeg både lagt på meg mye og føler meg slapp og dvask. Har ikke vært så enkelt å trene, da jeg har følt meg mye dårlig og hatt liten motivasjon. Jeg kan heller ikke basere treningen ved å bruke føttene i noen særlig grad da jeg har en større skade i ankelen. Svømming er det beste selv om jeg er allergisk mot noe i vannet. Nå som jeg ble gravid ble det værre, men jeg tenkte begynne igjen likevel nå når jeg er forbi første trimester.
Jeg kan jo spørre jordmor når jeg skal til henne etter hvert, bare lurte på om noen her visste noe.
.