Noen over 30 her?

Cammis

Betatt av forumet
Hei jenter!

Selv er jeg 31 og venter mitt aller første barn. Når jeg leser terminlisten her inne, er det jammen meg ikke mange som er passert 30. Mange av jentene er inne er tidlig eller i midten av 20-årene.

Er det slik at vi over 30 ikke tilbringer så mye på forumer, eller har de aller fleste fått barn for lengst? Er vi i virkeligheten et fåtall?

Jeg har lyst å høre deres tanker rundt det, og så håper jeg det er mange som er i samme posisjon som meg, som ikke har vært i nærheten av å ønske noe barn før akkurat nå.
Jeg har hatt samme kjæreste siste seks årene, men vi har foretrukket å jobbe mye, leve livet og reise masse. Først nå har barn vært et tema, men mest pga vår alder. :)

Sniker fra september her :)
Jeg blir 30 om en mnd.
Nei, tror kanskje ikke de over 30 henger like mye på forum, he he. Men gjennomsnittsalderen er 30 år for å føde første gang i Norge, så da må det være flere ;)

Vi har begge to tatt lang utdannelse. Vi har bare vært sammen i 2,5 år men hadde vi vært sammen i 10 hadde vi nok ikke fått barn før heller. Syns det er en fin alder å få barn i, vi har reist og opplevd mye begge to. Både sammen og alene. Men ville ikke ventet mye lenger altså. Alle vennene våre har heller ikke barn. Ca halvparten eller noe sånt.

Sent from my iPhone using BV Forum

Eg e snart 34, å vente nr 2.
Va 30 når eg fekk jentungen.

Men i motsetning t deg,hadde eg hatt lyst på onga i mange år.
Fyste utfordring va å finna den rette, og ettepå va da ikkje så lett så me trudde å få t ein liten ein. Brukte øve 2 år. Samma med denna spiro, brukte nesten 2,5år denne gongen ;)

jeg sitter med oppfatningen av at vi er så mange rundt 30 her :) hehe... så feil kan man ta?? jeg er jo helt fjern for tiden ;) er selv 31 venter nr 2. Har ei på halvannet.
bruker litt tid her på kveldstid :) men er nok ikke så ivrig som jeg var med førstemann merker jeg ;) men synes ennå det er litt tidlig og skummelt!

Jeg er 30 og venter nr 2. Er ikke så veldig aktiv jeg heller, men leser en del.

jeg er 38 og venter nr 6. fikk første da jeg var 20, så begyndte tidlig.

Jeg blir 30 i år, venter min første. Vært sammen med BF i 8 år, synes fortsatt vi er tidlig ute med barn! Andreman i vår vennegjeng.

Jeg ble nettopp 30, ikke så skummelt i grunn. hehe... Synes det er mange som er 30 og opp som er aktive. Eller kanskje jeg tar feil. Jeg venter nr 2.

31, venter nr 3! Ei på 6 og ein på 3

Nærmer meg 32 og venter nr 3 ♥ Har en på 10 år og ei på 3 år fra før ;)

jeg blir 32 i år...
er englemamma til 2 gutter og venter vår 3.skatt
vi har vært prøvere lenge og hatt en lang vei å gå.. begynte å prøve å få barn da jeg var 27..
vi har prøverør, så jeg holder meg kanskje mest på det forumet, "føler" meg mest hjemme der,
men titter innom her iblant :)

Hei :) Jeg ble 31 i Februar :) Venter nr 2. Ble gravid for første gang da jeg var 25 :) så du er ikke alene :)

Jeg er 35 og venter nr 3 :-) Fikk førstemann da jeg var 26.

Jeg er 33!! Og venter nr to, fikk førstemann da jeg var 28;) den gang var gjennomsnittsalder for 1.gangs fødende 28, og nå ser jeg den er 30;) tror det blir mer og mer vanlig å få barn sent;)
Koselig å se at vi er flere "gamlinger" her;)

eg blir 33 i desember, å dette blir mitt 4 barn... var 27 førstegang....

Jeg har også bikket 30! Fikk mitt første barn som 16 åring og nr to som 20 åring.. Og sa meg vel fornøyd.. He he.. Men nå kommer nr tre.. Elleve år siden sist ;0P

Back
Topp