Noen ord fra meg

ThereseAa

Forumet er livet
Her kommer en liten oppdatering fra meg. Det er en smule hektisk for tiden, så har dessverre ikke hatt tid eller ork til å skrive så mye her inne.
Alexander er passert 5 mnd, og er en skikkelig go'gutt [:D] Han elsker storebroren sin, og Kristian er virkelig stolt av lillebroren sin. Det har igrunn gått over all forventning.
Julen feires i år i Moss, og vi skulle egentlig ikke reist før den 17 Desember, men nå må Paolo et par uker utenlands med jobben, så barna og jeg reiser til Moss allerede nå til fredag! Kan tro jeg har hatt mye å gjøre noen dager nå.
Derfor blir det dessverre ikke noen konkurranse i år heller. Hadde virkelig håpet at jeg skulle få tia til det, men men, kanskje neste år?
Blir også dårlig med krumkaker [:D] Men mest pga at jeg lever litt lavkarbo for tiden.

Vet ikke hvor mye jeg får vært på nettet i Moss, da data'n til mamma er litt uberegnelig. Men håper å titte innom nå og da.

Ellers så er det vel ikke så mye nytt som har skjedd. Alt er bare bra med meg og familien min. Håper også at alt er bra med dere alle sammen.
God klem fra meg

så kjekt med en update fra deg Therese[:D] har savna deg her inne...selv om det er ganske lite liv her for tiden så håper jeg jo det vil ta seg opp!=)
Så nydelige gutter du har Smelter jo helt bort her.
Godt å høre at alt står bra til!
Håper du kommer deg på nett selv om du er i moss da[:D]
u må hvertfall kose deg kjempemasse med dine kjære.

kjempeklem

Koslig å høre fra dere!! Så stor Alexander er blitt da...Lik broren sin ja [:)] Stressdager for deg skjønner jeg, mye som skal ordnes når man skal være borte så lenge.

Håper dere får ei fin jul i Moss, så får dere ha god tur nedover [:)]
Klem fra Oliver og meg

Godt å høre det går bra hos dere, så store og nydelig guttene har blitt!!

Du får kose deg masse i Moss[:)]

Koselig å høre fra dere[:)]
Så store og fine guttene dine har blitt[:)]
Håper dere får en knall fin jul i Moss[:)]
Klem fra Matilde og meg[:)]

Heisann! Nå er ikke jeg særlig ofte herinne jeg heller, så det er veldig fint å lese oppdateringer! Godt å lese at dere har det fint [:)] God tur til Moss med søtnosene dine!

Back
Topp