cassie og leanna mam
Gift med forumet
jeg posta et innleg nå i hlega me bilde av testen som var svak posetiv..å så var e legevakta søndag hadde vont å e hadde en liten urinveisinfeksjon.å på lege vakta virka di usiker på om testen var negativ eller posetiv å e fikk ikke noe for urinveien tilfele e var gravid.å så var jeg hos legen i dag å avleverte urinprøve å på legekontore var dne negativ[:(]men jeg har ikke hat mensne siden 20 februar,har di same tegna som me cassy å har fåt lit mage(fikk det tili me ho første å,men den e liten)har mye vont i korsrygen(det er siker urinveis greia)men har vont forna ved eggstoken å ved magen også.hcg en hos me stikger veldig sakte så me ho lille var e over to mnd på vei før e testne viste posetiv..fikk beskjed av kontor dam til legen at jeg skule komme til bake til mandag å ta ny urinprøve(leverte mora urinen i dag)å evntuelt ta blod prøve..jeg har siti hær å grine å e fortvile tenk om ikke gravi så e jo det greit selom e vil ha ne til..men så begyner det å sure i hode mit hva vis jeg ikke er gravid å det e noe ana galt[:(]pleir altid å ha tanta på nøykti dato.å det er ikke inbilt svangerskap..men e ble så sint på kontor dam som ba me vente så e ringte til gynokolog en privat en å jeg fik time til fredag så da får e ivertfal fult sjek å vite..
men alle runt menr e e gravid å e føler me gravisd begynte å føle me gravid mere når e fik den svake testen på lørdag..skjøner ikke hvorfor e ikke fik snake me legen å at legen kune henvist me til sykehuse
sorry mye rot siker hær nå men har 1000tanker i hode..
noen som vet hva dette kan være å oplevd noe lignene?kan jo være noe galt me testne på legekontore for di dier jo at di er like til di som er på apoteke å syns det e rart di ikke kune ta blod prøve av me i dag
men alle runt menr e e gravid å e føler me gravisd begynte å føle me gravid mere når e fik den svake testen på lørdag..skjøner ikke hvorfor e ikke fik snake me legen å at legen kune henvist me til sykehuse
sorry mye rot siker hær nå men har 1000tanker i hode..
noen som vet hva dette kan være å oplevd noe lignene?kan jo være noe galt me testne på legekontore for di dier jo at di er like til di som er på apoteke å syns det e rart di ikke kune ta blod prøve av me i dag