noen opplevd dete???(gravid??)

cassie og leanna mam

Gift med forumet
jeg posta et innleg nå i hlega me bilde av testen som var svak posetiv..å så var e legevakta søndag hadde vont å e hadde en liten  urinveisinfeksjon.å på lege vakta virka di usiker på om testen var negativ eller posetiv å e fikk ikke noe for urinveien tilfele e var gravid.å så var jeg hos legen i dag å avleverte urinprøve å på legekontore var dne negativ[:(]men jeg har ikke hat mensne siden 20 februar,har di same tegna som me cassy å har fåt lit mage(fikk det tili me ho første å,men den e liten)har mye vont i korsrygen(det er siker urinveis greia)men har vont forna ved eggstoken å ved magen også.hcg en hos me stikger veldig sakte så me ho lille var e over to mnd på vei før e testne viste posetiv..fikk beskjed av kontor dam til legen at jeg skule komme til bake til mandag å ta ny urinprøve(leverte mora urinen i dag)å evntuelt ta blod prøve..jeg har siti hær å grine å e fortvile tenk om ikke gravi så e jo det greit selom e vil ha ne til..men så begyner det å sure i hode mit hva vis jeg ikke er gravid å det e noe ana galt[:(]pleir altid å ha tanta på nøykti dato.å det er ikke inbilt svangerskap..men e ble så sint på kontor dam som ba me vente så e ringte til gynokolog en privat en å jeg fik time til fredag så da får e ivertfal fult sjek å vite..
men alle runt menr e e gravid å e føler me gravisd begynte å føle me gravid mere når e fik den svake testen på lørdag..skjøner ikke hvorfor e ikke fik snake me legen å at legen kune henvist me til sykehuse
sorry mye rot siker hær nå men har 1000tanker i hode..
noen som vet hva dette kan være å oplevd noe lignene?kan jo være noe galt me testne på legekontore for di dier jo at di er like til di som er på apoteke å syns det e rart di ikke kune ta blod prøve av me i dag

dytter..ingen som vet?

ORIGINAL: cassy sin mamma

dytter..ingen som vet?
Veit desverre ikkje noko om dette, men hjelper deg å dytte.

ORIGINAL: Theapuus

Huff, ikke enkelt det der! Første gang jeg var gravid, slo ikke testen ut før nesten fullgåtte 3mnd. I svangerskapet med haily slo den ut etter 6 uker....Så tror det er litt forskjellig. Til og med ikke blodprøve slo det ut på, men så tok de innvendig UL og da så de at jeg var gravid. Du kan jo spørre legen din om du kan få den medisinen mot UVI som gravide får, sånn  i tillfelle liksom.

Lykke til iallfall! 

får håpe at alt er greit å at det bare er det at det ikke slår ut enda.men fredag får jeg vertfal vite å han har sikert innvendig ul han gynokologen..har ikke snak me legen i dag bare ho teite kontor dama

tusen takk for svar å tusen takk fordytinga..lit av en bursdag jeg fikk i dag..

Då ønsker eg deg lykke til på fredag, og håper du er gravid!
Og hjelper deg litt med å dytte i samme slengen

tussen takk forgratulasjonen..uff ja det var ikke noe grei bursdag du hadde nei..

vis jeg ikke e gravid ovelever jeg det å men kjipt nå som vi gleda oss ti len til å nå surer tankene runt i hodde mit..tenk om jeg ikke e gravid å så er det noe an galt å kanskje noe alvorli..gla ho lille er hjemme fra barnehagen i mora så kan e koze me ho å ikke tenke så mye.så e r to netter før e vet noe..

kommer å forteler dere hva legne fnat ut av så fort e vet noe selv..
kjempe gla for at jeg har dere hær inne[;)]

Back
Topp